עורך דין הסכם גירושין

איקס ידיים עורכי דין הסכם גירושין

עורך דין הסכם גירושין | עורך דין הסכמי גירושין | עו"ד הסכם גירושין | עורכי דין להסכמי גירושין | עורכי דין הסכם גירושין |הסכם גירושין עורך דין

חשוב לבצע הסכם גירושין עם עורך דין הסכם גירושין מומחה. אין ספק כי עורך דין הסכם גירושין איכותי ידע לנסח הסכם שיוציא את המיטב עבורכם. יש המון עורכי דין להסכמי גירושין אך עורך דין הסכם גירושין אייל סייג מאמין שבנוסף למיצוי  זכויותיך יש לעשות את המרב על מנת להגיע להסכם בדרכי שלום. מה זמני עבודה כאשר פונים אל עורך דין הסכמי גירושין ומה העלויות הצפויות? מה האפשרויות העומדות בפני? הסכם גירושין עורך דין בית משפט, הליכים.. כל אלה מעלים אצל בני המשפחה תהיות רבות ולא פעם לחצים

עורך דין הסכם גירושין אייל מספר

אייקון בית משפחה עורך דין הסכם גירושין
עורך דין הסכמי גירושין טוב ידע למצות את זכויותכם תוך שמירה מרבית על יחסי האנוש ובפרט על טובת הילדים במידה ויש

משפחה זה הדבר הכי משמעותי מכולם בעולם הזה אז מובן שתקופת הגירושין גוררת עמה סדק גדול וקריטי בחיי כל המעורבים בנושא. העולם כפי שהכרנו משנה צורה, העתיד מטיל פחד ואפלולי, מלא בחוסר ידיעה וחששות. אנחנו חוששים שהעולם המוכר קרס, העתיד איננו ברור. תקופת הגירושין הינה תקופת מעבר מטלטלת ובני הזוג צריכים בעל ידע וניסיון לעזור להם בחציית המים הגועשים הללו. בשביל מרבית האנשים אלה גירושין ראשונים ואם ישנם ילדים מעורבים בתמונה, ההתנסות עלולה להיות מחרידה פי כמה וכמה.

מי אני ולמה לבחור בי לטיפול בענייני עורך דין הסכם גירושין

עורך דין הסכם גירושין , אייל סייג, בעל וותק וניסיון מרובי שנים, מנהל אופיס בוטיק בחולון. עוסק בנוסף לנושאים אחרים, גם בגירושין, משמורת ילדים, התנגדות לקיום צוואה, מזונות לאישה, ידועים בציבור, ילדים שנחטפו, תביעות אותן ניתן להגיש אחרי קביעת פסק דין חלוקת משאבים בין חברי משפחה, אימוץ, אפוטרופסות, פסילת צוואה ועוד נוספים. המוטו של מר סייג: “גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכמה, וזה חשוב מאוד לטובת ילדים שחוויה מאוד קשה של ריב בין ההורים תחסך מהם , ובכך יגרע הסיכוי ליצירת נזקים/פצעים פסיכולוגיים שעשויים להיגרם לאותם ילדים בעקבות פרוצדורות משפטיות ארוכות, מתישות ומייגעות.

כל זה תוך כדי שמירה על זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם." אנחנו אופיס בוטיק המקפיד על יחס אישי ושירות אדיב. אצלנו תרגישו נינוחים מבלי ללכת לאיבוד בין חדרים, סטאז'רים ומתמחים. אצלנו לעולם תקבלו שירות אמין, ייחודי ודיסקרטי. אנחנו משוחחים איתכם בשפה שלכם ובגובה עיניים. אנו מייעצים בספקטרום מקיף של תחומים, בתור  עורך דין הסכם גירושין.

המיומנות המקצועית שלנו מדריכה אתכם במשך כל אורכו של התהליך ומאופיינת בזמינות, דיסקרטיות ומימוש מלוא הזכויות של הלקוח. חשוב לדעת, כי רק עורך דין הסכם גירושין מיומן ומנוסה יהיה מסוגל להצליח בתהליך הלא פשוט בצורה הטובה ביותר . יש שתזכרו, ליווי וייעוץ משפטי הדוק ע"י עו"ד עם ניסיון רב בתחום. יש הרבה עורכי דין הסכם גירושין , אז בחרו טוב כך שההסכם יניב תוצאות הכי טובות.

עורך דין הסכם גירושין – נושאי משפחה במדינתינו

אייקון גירושין הסכם גירושין עורך דין
עורכי דין להסכמי גירושין יעזרו לצדדים להגיע לפתירת הסוגיות העומדות על הפרק הן בנושאי ילדים משמרות וכו.. והן מבחינת כללה נכסים וכיוצא בזה. יש לשים לב כי עו"ד שהיינו מגשר הוא פלוס משמעותי

מגוון הליכים בין בני משפחה יכולים להיות מובאים בפני בתי דין רבניים ובתי משפט לענייני משפחה. ערכאות משפטיות הללו שונות במהות שלהן ולא תמיד פסיקותיהן זהות. ולכן, מומלץ לראות עם עו"ד שמתמצא, כבר בשלב הראשוני, לאיזו רשות נכון להגיש במקרה שלכם. סכסוכים משפטיים ממושכים, כאלה ה המלבים יצרים ורגשות, יכולים לגרום לא אחת לדכדוך ולהוצאות כלכליות משמעותיות.

במידה ואתם נמצאים במאבק משפטי,התייעצו עם עו"ד בעל ניסיון בתחום נושאים משפטיים קשים וזאת על מנת למנוע התדיינויות משפטיות מייגעות וארוכות בבתי המשפט . המון מחלוקות קשות מטופלות בצורה ראויה ויעילה אחרי שהן קיבלו יעוץ משפטי מקצועי מעו"ד מיומן בעל ניסיון. במקרים רבים, עורכי הדין יוכלו להביא את המתדיינים להסכמות ולאפשרות של חיי משפחה תקינים ככל האפשר, גם ביום שאחרי הסכסוך המשפחתי.

מה קורה בתהליך לאחר שבוחרים עורך דין הסכם גירושין?

לרוב הזוגות אלה גירושין ראשונים המלווים בהרבה וחוסר ידיעה. זמן זה מעצם טבעו מורכב, הן משפטית והן רגשית. בעיקר, מפאת התהיות הרבות המגיעות: כמה זמן כל אחד מההורים יבלה עם הילד ("משמרת משותפת") , האם כן ואם כן אז באיזה אופן יועברו מזונות – מי למי ומה הסכום? אם אכן כן, מה סכום המזונות? איך הרכוש יחולק? הפנסיה? מה יהיו הזכויות והחובות של כל אחד מבני הזוג?
עם זאת, אפשר להקל על הליך גירושין באמצעות לקיחת ייעוץ עו"ד משפחה מנוסה עם ניסיון רב בתור  עורך דין הסכם גירושין.

להתנהל באווירה מכובדת תוך כדי מחלוקת

כאשר מגיע הרגע שבו אנו מקבלים את ההחלטה להתגרש, אנחנו עלינו להתמודד עם קושי גדול מאוד. כיוון שתהליך הגירושין הוא סוחט ומתיש ביותר מבחינה רגשית וכלכלית, עדיף שלא נעבור אותו לבד. אם אנו מבקשים לעבור את תהליך הגירושין שלנו בכבוד ובהצלחה, כדאי שנפנה לאיש מקצוע, כמו עו"ד הסכם גירושין. עו"ד הסכם גירושין יוכל לתמוך באינטרסים הפרטיים והכספיים שלנו להביא לכך שחלוקת הרכוש וחלוקת השהיה עם הילדים תהיה שוויונית עד כמה שניתן ועובדת לטובתנו ולצרכי ילדינו.

עו"ד שתחומו בדיני משפחה משמש כנציגינו  גם תוך כדי הליך גישור וגם בבית המשפט. כאשר אנו ניגשים לעורך הדין נכון לנו ללכת על מישהו שהוא משופשף בכל הקשור ל תיקי גירושין ושרייטינג ההצלחה שלו טוב מאוד.

נקודות עיקריות כשניגשים לבחור עורך דין הסכם גירושין

ישנם מספר נקודות עיקריות שחשוב לקחת בחשבון כש לוקחים עורך דין שיטפל בגירושין או ענייני משפחה אחרים .

ידע מקצועי

עריכת דין הוא תחום רחב וחייבים לבחור עו"ד שבקי בנושא שאתם דורשים, עריכת דין בתחום המשפחה. ריכוז וידע מקצועי הינם דברים משפיעים ביותר בתהליך קורע וסוחט כמו זה שאתם עומדים בפניו. היותו של עורך הדין מתמצא ומפוקס תעזור ותקל עליכם. ובנוסף תסייע לכם במיקוד והאצת הליכים וכמובן שיהיה בעל ידע מעמיק ונרחב בכל הנוגע למה שאתם צריכים.

מדברים עם בני אדם, לא תיקים

איקס ידיים עורכי דין הסכם גירושין
למרות התקופה הלחוצה של ההפרדות וזמו הגירושין המשפיע על התא המשפחתי כולו חשוב לקחת את הזמן לבחור עורך דין הסכם גירושין איכותי שכן תוצאות ההסכם יכתיבו חלק מעתידכם

בוחרים עורך דין שהוא קודם כל בן אדם בהתייחסותו לאנשים. תוודאו שזה ש לפניכם, העורך דין עליו בחרתם לסמוך, משוחח איתכם בגובה עיניים, שווה אל שווה. האיש מקצוע שלפניכם אמור להכיר ולכבד את המרחב המשפחתי שלכם ולתקשר בו באופן ישיר, כנה ומכבד. עורך דין להסכם גירושין חייב להראות רגישות והבנה כלפי הלקוחות שלו.

נותן הרגשה נוחה

חשוב לקחת עורך דין הסכם גירושין עימו אתם מרגישים בנוח. כימיה אישית הינה תכונה חשובה בבחירת איש מקצוע שמעתה ייעץ לכם בכל הקשור להחלטה הכי משמעותית בחייכם. רגישות מצד העו"ד למצב המשפחתי המורכב בו אתם נמצאים. אתם רוצים להרגיש שאתם יכולים לדבר כאשר אתם מנהלים שיחה עם העו"ד שלכם.

ניסיון וותק

הגורמים הללו לעשות את ההבדל בין טר"ש לצל"ש. אתם יוצאים למסע בו אין מקום לטעויות. ניסיון וותק תורמים רבות להתמצאות המשפטית של העורך דין והרי בדיוק בשביל זה אתם לוקחים אותו מלכתחילה.

גישור יכול לחולל פלאים

עדיפות חד-משמעית לעורך דין שהוא מומחה גם בגישור, שכן זה מעלה את ההסתברות לפתרון המשבר ברוח טובה, מהירות ויעילות מקסימלית. עורך דין הסכם גירושין  שעבר הדרכה מיוחדת שהקנתה לו אוריינטציה גישורית יכול להוביל הן דיון מעמיק והן גישור בין הצדדים המתכוונים בהליך גירושין, בזמן שהוא חושב מחוץ לקופסה. עורכי דין שיש להם את הכישורים הללו הם בעלי יתרון שלאחרים אין.

מתי אנחנו דורשים להפגש עם עורך דין הסכם גירושין ?

סוגיות העוסקות ב משמורת ילדים, נישואים אזרחיים, אלימות משפחתית, צוואות וירושות, מזונות, גירושין ועוד, הננו מוכרחים לשוחח עם עורך דין הסכם גירושין – כל הנ"ל הינם סוגיות בעלי חשיבות רבה ולמעט מצב נדיר בו אנחנו יכולים לייצג את עצמינו, מחייבים שניקח מקצוען להיות לצידנו. לנושאים של משפחה נדרש להעניק תשומת לב מקסימלית ולקבל החלטות באופן שקול וחכם. התחום של דיני משפחה נחשב למאתגר, הנוגע בנושאים חשובים ועדינים, ולכן תהליכים הקשורים בו נוטים הרבה פעמים להמשך זמן ממושך.

אייל סייג הוא מנוסה ביותר בייצוג וניהול תיקי לקוחות הדנים בנושאי משפחה. הוא מצייד את לקוחותיו עם מידע ושירות מקצועי בנושאים הקשורים בדיני משפחה כגון: הסכמי גירושין, משמורת ילדים , צוואה בכתב יד ותשלומי מזונות וקביעת זמני שהות שלהם עם כל אחד מהוריהם.

 

5/5 - (1 vote)

עורך דין הסכם גירושין

עורך דין הסכם גירושין
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

אימות נוטריון

אימות נוטריון

אימות נוטריון הוא הליך שנדרש במקרים רבים. בדרך כלל אנו מדברים על אימות חתימה נוטריון, אך ישנם

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית היא בעצם הצוואה המוגדרת בחוק בתור צוואה בפני רשות. במאמר זה נסביר בהרחבה על המשמעות

שירותי נוטריון

נוטריון

שירותי נוטריון זה משהו שכל אחד צריך בשלב זה או אחר, והצורך בנוטריון עשוי לפגוש אתכם בצמתים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>