צוואה בכתב יד

צוואה בעל פה

צוואה בכתב יד | צוואה בעדים | צוואה בחיים | צוואה בעל פה

צוואה בכתב יד היא משמעותית וחשובה. אולם לא כל צוואה שנכבה בכתב יד תחשב במלוא המשמעות של העניין. גם ובפרט כשמדובא על צוואה בכתב יד יש לשים לב שהיא כתובה נכון וכוללת את כל חוקי כתיבת הצוואות בה. חשוב לזכור מדובר על צוואה בכתב יד חייבת צוואה זו להיות בכתב היד של מי שהיא שייכת לו כמו גם חתימתו.

צוואה בכתב יד סיבוכים

אייקון אישה צוואה בכתב יד
צוואה בעל פה יכולה להעלות מורכבויות ושאלות ויש בה מין הבעייתיות. אך שוב תלוי אם ניתנה בפני רשות על דווי ערס וכו..

המשפחה שלנו זה הדבר הכי משמעותי מכולם בעולם הרבה פעמים הצוואה מגיע עם אובדן או שבר אדיר בחיי כל המעורבים בנושא. העולם המרכיב את שגרתינו מתמוטט סביב, העתיד אפלולי מבעית, מלא בחששות והיעדר ידיעה והרבה פעמים אנחנו חרדים שהשגרה המוכרת מתמוטטת, אין לדעת מה טומן העתיד, חוסר ידיעה עוטף את החיים. הרבה פעמים מעורבים בתהליך לא מעט אנשים ובני משפחה, צריך להתמודד עם הדבר ברגישות מקסימלית.

מעט עלינו בשביל שתבינו למה צוואה בכתב יד זה אנחנו

עורך דין ומגשר בנושאי דיני משפחה, אייל סייג, איש מקצוע בעל וותק וניסיון רב שנים, מנהל משרד בוטיק בחולון. עוסק בין היתר מזונות ילדים, משמורת ילדים, גירושין, ילדים חטופים, צוואה בכתב יד כמו גם צוואה בעל פה , צוואת עדים ועוד בין אם מדובר על צוואה בחיים וכו.. נושאים של משמורת משותפת, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין אימוץ, פירוק, משמורת משותפת ללא הסכמת האם, שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות ועוד שירותים. המוטו של אייל: “גם צוואות וירושות ניתן לעשות תוך כדי שמירת שלום תוך כדי הסכם, ולמנוע סכסוך ופרוצדורות משפטיות ארוכות, מתישות ומייגעות. "

משרד בוטיק שלנו מקפיד על יחס חם ושירות אדיב. אצלנו תחוו תשומת לב מלאה ולעולם תהיו בטוחים מי עובד על התיק שלכם ואיפה. אנו מספקים שירות ייחודי, אמין ודיסקרטי. אנחנו מתייחסים אל הלקוחות כאל שווים ומדברים עימם בגובה עיניים. אנו מייעצים במגוון מקיף של תחומים, כגון צוואה בכתב יד ונושא צוואת עדים. ביד מנוסה, אנו ננחה אתכם, בהיותנו דיסקרטיים וזמינים, תוך מימוש כל זכויותיכם, למשך כל התהליך. על מנת שתהליך כזה יצלח בצורה הטובה ביותר, עליכם לקחת עורך דין מיומן ומנוסה . צריך שנזכור, כי אך ליווי וייעוץ משפטי הדוק ע"י עורך דין ירושות וצוואות המנוסה בתחום צוואה בכתב יד צוואה בחיים, יביא לתוצאות הטובות ביותר.

צוואה בחיים וסוגיות משפחה במדינתינו

ישנם מספר סוגי בתי דין אשר אליהם אפשרי להביא את מגוון ההליכים הדנים ב ענייני משפחה: בית משפט לעניינים אלו ובית דין רבני. ערכאות משפטיות אלו הינן שונות במהות שלהן ולא תמיד פסיקותיהן זהות. כל סוגיה לגופה – דבר מה שכדאי לברר כשמתחילים הוא לאיזה בית משפט המקרה שלכם משתייך הספציפי. סכסוכים משפטיים בלתי נגמרים, כאלה המלווים ביצרים ורגשות, כמו על צוואה בכתב יד שלא מסכימים עליה לאחר שהיקר אינו בנמצא. או לחלופין צוואה בחיים כשיש סכסוכים וכו.. עלולים לעיתים לגרום לדכדוך ולהוצאות כלכליות משמעותיות.

במידה ואתם נמצאים בעימות משפטי,התייעצו עם עורך דין מומחה בנוגע סוגיות משפטיות מורכבות על מנת למנוע התדיינויות משפטיות מתישות וארוכות בבתי המשפט השונים. הרבה פעמים, ייעוץ משפטי מקצועי על ידי עו"ד מנוסה ומיומן יכול לסייע לפתור סיטואציות סבוכות בצורה ראויה ויעילה. בהרבה מקרים, חיי משפחה ישובו להיות תקינים ככל האפשר תודות להסכמות שאליהן עורכי דין וסייעו להגיע.

צוואה בחיים – למה ניתן לצפות?

אייקון ידיים צוואה בעדים
הרבה מהאנשים בגילאים שונים חושבים על צוואה בחיים.. גם אם צעירים וקו הבריאות טוב אנשים חשים כי אין לדעת ולכן רוצים לארגן צוואה מסודרת הכוללת את כל רצונותיהם

ההחלטה להתחיל צוואה בכתב יד בין אם לבד או צוואה בעדים מלווה בהתלבטות רבה, מה גם שחווים תהליך של כתיבת צוואה בין אם צוואה בכת יד או גם צוואה בעל פה בפעם הראשונה, ולא פעם נתונים ללחצי הסובבים. צוואה בכתב יד הוא מעצם טבעו תהליך מורכב מבחינות רבות לכל הקשור לאספקט הן רגשי והן משפטי.

להסדיר סכסוך תוך שמירת כבוד

כשמגיע הרגע שבו אנו מקבלים את ההחלטה להתערב או להתנגד אל צוואה בעל פה לעומת צוואה בכתב יד, מתמודדים עם קושי משמעותי. מכיוון שהליךזה יכול להיות מתיש ודורשני מאוד מבחינה רגשית וכלכלית, עדיף שלא נתמודד איתו לבד. אם הננו שואפים לעבור את תקופה זו בכבוד ובהצלחה, אנחנו חייבים לפנות למישהו שזה בראש מעיניו, כמו עו"ד. עורך דין מנוסה יוכל לתמוך באינטרסים הכלכליים והפרטיים שלנו יש לבדוק שהעו"ד שבחרת הוא איכותי ושאחוזי ההצלחה שלו טובים מאוד.

נקודות מרכזיות כשבוחרים עורך דין

ברגע שעומדים בפני בחירת עו"ד שידאג לטיפול בעניינים אחרים העומדים על הפרק העוסקים במשפחה, נחוץ לבחון כמה דברים בסיסיים.

מומחיות בתחום

צריך לבחור בעורך דין שמומחיותו הוא דיני משפחה ולא  משהו אחר במשפט. ריכוז וידע מקצועי הינם גורמים משפיעים ביותר בתהליך כואב ומעייף כמו זה שאתם ניצבים בפניו. זה שעורך הדין שלכם הוא בקי וממוקד תסייע ותקל עליכם וכמו כן יעזור לכם במיקוד וזרוז פרוצדורות וכמובן שיהיה בעל ידע מעמיק ונרחב בכל הנוגע למה שאתם צריכים.

זה קודם כל אנשים

מומלץ לקחת עו"ד שרואה אתכם ראשית כל כבני אדם ולא כתיק משפטי בלבד. רצון להבין ולשמוע זה מקום טוב לנהל כל שיחה, במיוחד כזאת בה אתם מדברים על חייכם הפרטיים. זה שבפניכם צריך לכבד ולהכיר את המרחב המשפחתי ולתקשר בו באופן ישיר, מכבד וכנה.
עורך הדין חייב להראות רגישות והבנה כלפי לקוחותיו.

צריך שיהיה קליק

צריך לבחור איש מקצוע עימו אתם חשים בנוח. זו היא מעלה חשובה כשבוחרים איש מקצוע שמעכשיו והלאה ילווה אתכם בכל הנוגע להחלטה הכי כבדה בחייכם. רגישות מצד העו"ד לסיטואציה המשפחתית הלא פשוטה בה אתם שוהים. יעזור לכולם אם אתם מרגישים שאתם יכולים לדבר במהלך השיחה עם העו"ד שלכם.

ותק ומקצוענות

צוואה בעל פה
מה המשמעות של צוואה בכתב יד והאם צוואה שנכתבה ללא עדים כבילה? שאלות ותשובות בכתבה ובשיחת ייעוץ אלינו בכל שעה

הגורמים הללו יכולים להיות כל כך מכריעים שהם מבדילים בין צל"ש לטר"ש. במסע המאתגר אותו אתם עומדים להתחיל, אין מקום לטעויות. ותק וניסיון תורמים רבות לבקיאות המשפטית של העו"ד והרי בדיוק בשביל זה אתם שוכרים את שירותיו מלכתחילה.

גישור יכול לחולל פלאים

הסיכויים שלכם לסיים את הקונפליקט ברוח טובה, מהירות ויעילות, מטפסים כש העו"ד שלכם גם מומחה לגישור, שעבר הדרכה ספציפית שהקנתה לו אוריינטציה גישורית יכול להוביל הן משא ומתן מעמיק והן גישור בין הצדדים, תוך כדי שהוא יוזם פתרונות יצירתיים. עורכי דין שיש להם את הכישורים האלה הם בעלי יתרון שלאחרים אין.

עורכי דין של משפחה – באילו מקרים יש לבקש את עזרתם?

יש לפנות כשיש סוגיות העוסקות באלימות במשפחה, משמורת, נישואים אזרחיים, גביית מזונות, גירושין, צוואות וירושות ועוד. כל מה שקשור לנושאים של משפחה צריך לתת תשומת לב מרבית ולפעול באופן שקול וחכם. הליכים של דיני משפחה הם תחום לא קל, שעוסק בדברים חשובים ורגישים, בגלל זה תהליכים הקשורים בו עלולים הרבה פעמים להגרר זמן רב. אייל סייג הוא בעל ניסיון רב שנים בייצוג וניהול תיקים הקשורים לענייני משפחה. הוא נותן ללקוחותיו שירות ומידע מקצועי בנושאים הקשורים בדיני משפחה לדוגמא:

אלימות במשפחה, הסכמים שלפני הנישואין, הסכמי שלום בית, צוואות וירושות, הסכמים של גירושין, מזונות, משמורת ילדים ויצירת זמני שהות בינם לבין כל אחד מהוריהם ועוד שירותים חשובים נוספים. אם אתם רוצים שירות אמין ודיסקרטי, כזה שעונה ומתאים לצרכים והדרישות המסוימות שלכם,  אייל סייג הינו הבן אדם שלכם. כמו כן, מטפל בשלל הדרישות המוגשות לבית המשפט לענייני משפחה ולבית הדין הרבני ומלווה את הקליינט  בכל התהליך המשפטי מתחילתו ועד פסק הדין.

5/5 - (2 votes)

צוואה בכתב יד

צוואה בכתב יד
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>