שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין

הסכמי גירושין

 

אחת השאלות הנפוצות כשנכנסים להליך של גירושין היינו מהם עליות של הליך זה? מהו שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין והאם ניתן להוזיל עלויות? אין ספק כי הסכמי גירושין וכמו כן ניסוח הסכם גירושין יהיה תלוי במורכבותו וכך גם בעלויות שלו. ניתן להוזיל עלויות ככול שבאים ממוקדים. ככול שרוצים להגיע להסכם פשוט ובוחרים להגיע לתוצאות בהקדם.

שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין – האם אפשר לחסוך ולהביא הסכם פשוט?

אייקון בית שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין
הסכמי גירושין הן שלב בתלי נפרד מהליך הפרדה. מטרת ההסכם היא לעשות סדר בדברים ולהגיע למימוש כל הזכויות שניתנות במצב זה

כשעולה נושא הסכמי גירושין ובעקבותיו שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין עולה מחשבה על האם ניתן לחסוך ואיפה? הסכם גירושין מחיר ועלויות הם חשובים אך חשוב יותר להגיע אל הסכם גירושין שישפיע על כל מצבך הכללי העתידי באופן שיהיה ממוקסם. על מנת להגיע אל דבר זה חשוב לבחור באיכות וללא קיצורי דרך.

אלה האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה ואם כך אז מובן שתהליך הגירושין גורר אחריו שבר גדול מימדים ומשמעותי בחיי המשתתפים. העולם שהכרנו איננו כפי שהיה, העתיד מוקף בהיעדר ידיעה וחששות ואנחנו חרדים שהעולם המוכר נהרס, לא בטוח מה יהיה, היעדר ידיעה עוטף את חיינו. תמורות מאתגרות שכאלה אנשים פונים לבעל ידע וניסיון לעזור להם בחציית הגשר המתנדנד שבפניהם. ולמרות שעולה השאלה כמה עולה הסכם גירושין אצל עורך דין? יש לבחור לפי פרמטרים של ניסיון והצלחות לפני מחיר. למרבית האנשים אלה גירושין ראשונים ובמקרה שישנם ילדים מעורבים, ההתנסות עלולה להיות מחרידה הרבה יותר.

אייל סייג – העורך דין שעושה הרבה יותר מרק ניסוח הסכם גירושין

עורך דין וגם בנושאי דיני משפחה, אייל סייג, איש מקצוע בעל וותק וניסיון רב שנים, עובד מ אופיס בוטיק בחולון. עוסק בנוסף תחומים אחרים, גם גירושין, מזונות, משמורת ילדים, פירוק, שיתוף ואיזון אמצעים בין חברי משפחה, אימוץ, אפוטרופסות, ילדים שנחטפו, ידועים בציבור, תביעות המוגשות אחרי פסק דין ועוד. המוטו של מר סייג: “גם גירושין ניתן להשיג תוך כדי שמירת שלום תוך כדי הסכם, בעיקר לטובת ילדים צעירים שהתנסות מסובכת וקשה של קונפליקט בין ההורים תחסך מהם , ובכך ימנעו נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם צעירים בעקבות פרוצדורות משפטיות ארוכות, מייגעות ומתישות. כל זה תוך כדי שמירה על זכויות מהותיות ודיוניות של ההורים שלהם."

אנו משרד עורכי דין לדיני משפחה בוטיק המספק יחס אישי ושירות חם. אצלנו תרגישו בנוח ולא תלכו לאיבוד בין חדרים, מתמחים וסטאז'רים. אצלנו לעולם תהנו משירות ייחודי, דיסקרטי ואמין. אנחנו משוחחים איתכם בשפה שתבינו ובגובה עיניים. תחומי היעוץ שלנו הינם רבים, עורך דין הסכם גירושין עושה דברים רבים, ניסוח הסכם גירושין הוא אחד מהם.

סוגיות משפחה בארץ ישראל

אייקון משפחה ניסוח הסכם גירושין
התשובה לשאלה מהם העלויות בהליך, הסכם גירושין מחיר ועוד.. היא שאלה מורכבת המשנה ביחס למצב האישי שלך ושעות העבודה של עו"ד על התיק הספציפי המדובר. ללקוח שליטה בכמה השקעה ושעות תשלום ירצה להשקיע

ישנם כמה מיני בתי דין אשר אליהם ניתן להביא את מגוון ההליכים הדנים בענייני משפחה: בית דין רבני ובית משפט. ערכאות משפטיות הללו הינן שונות במהותן ואך לעיתים פסיקותיהן זהות. לכן, כדאי לראות עם עורך דין שמתמצא, כבר מהתחלה, מהי הערכאה שאליה חייבים לפנות במקרה שלכם.

שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין יכול להשתנות בהתאם אל סכסוכים משפטיים ארוכים, אשר המלבים יצרים ורגשות, עשויים לעיתים לגרום לדכדוך ולהוצאות כלכליות גדולות. במידה ואתם נמצאים בסכסוך משפטי,תשאלו עו"ד בעל ניסיון לגביי סוגיות משפטיות סבוכות וזאת בשביל למנוע התדיינויות משפטיות מייגעות וארוכות בבתי המשפט. הרבה מחלוקות סבוכות נפתרות בצורה ראויה ויעילה לאחר שהן קיבלו יעוץ משפטי מעו"ד מומחה בעל ניסיון. בהרבה מקרים, עורכי הדין יצליחו להביא את בעלי הסיכסוך להסכמים ולאפשר שגרת משפחה תקינה ככל האפשר, גם ביום שאחרי הסכסוך המשפחתי.

ניסוח הסכם גירושין – מה זה לוקח?

בשביל רוב הלקוחות אלו גירושין ראשונים המלווים בהרבה וחוסר ידיעה. הליך שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין משתנה מעו"ד אחד לשני. חשוב להבין שאין תשובה יבשה אחת כי תהליך זה הוא הננו מעצם טבעו סבוך, הן מבחינה רגשית והן מבחינה משפטית. לרוב, עקב השאלות הרבות העולות ממנו: שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין ? אם יש ילדים? איך יוחלט לחלק את זמן השהות של הילדים עם כל אחד מההורים, האם כן ואם כן אז איך יועברו מזונות – מי למי ומה הסכום? אם כן, מה יהיה סכום המזונות? מה יוחלט לגבי חלוקת הרכוש והפנסיה? מה בנוגע לחובות וזכויות של כל אחד מהמשתתפים? איך מכינים ניסוח הסכם גירושין ועוד. קבלת עצה מעורך דין מנוסה שמבין טוב בתחום תעזור לפשט את הליך הגירושין.

לשמור על כבוד תוך כדי אי הסכמה

כשמגיעה השעה שבה אנו מחליטים להתגרש, מתמודדים עם קושי רציני. מכיוון שתהליך הגירושין הוא מייגע ודורשני מאוד מבחינה רגשית וכלכלית, יותר טוב שלא נעבור אותו לבדינו. אם הרצון המרכזי שלנו בתקופת הגירושין זה שמירה על כבוד בני המשפחה תוך כדי שכל העניין עובר בהצלחה בתומו, עלינו למצוא עורך דין. עורך הדין יהיה מסוגל לסייע לנו להשגיח על האינטרסים הכלכליים והאישיים שלנו להביא לכך שחלוקת הרכוש והחלוקה של השהיה עם הילדים הינה הוגנת ככל שניתן ועובדת לטובתנו ולצרכי ילדינו. . .

ידע מקצועי

יש מספר נקודות עיקריות שחשוב לזכור כש מחליטים לקחת עו"ד שיטפל בגירושין או ענייני משפחה אחרים העומדים על הפרק. צריך לבחור בעורך דין שעיסוקו הינו דיני משפחה ולא  נושא אחר במשפט. בתהליך כואב ומעייף כמו זה שאתם ניצבים בפניו, ידע מקצועי וריכוז הינם דברים מכריעים. היותו של עו"ד מעמיק ומפוקס תעזור ותקל עליכם. בחירה נבונה תעזור לכם לפקס ולמהר תהליכים ולספק מענה על כל קושיה שיש לכם, מתוך תפיסה רחבה ומעמיקה של כל מה שקשור לנושא.

מדברים עם אנשים, לא תיקים

הסכמי גירושין
ניתן לברר שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין בהתאם לתיק האישי שלך וצורכי ההסכם ומורכבותו בשיחה טלפון אחת. תתקשרו בהקדם ונשמח לעזור

בוחרים עו"ד שהוא ראשית כל בן אדם באיך שהוא מתייחס לאנשים. הקשבה והבנה זה מקום טוב לנהל כל שיחה, במיוחד אם אתם מכניסים זר אל חייכם הפרטיים. האיש מקצוע שלפניכם חייב לכבד ולהכיר את המרחב המשפחתי שלכם ולתקשר בו באופן מכבד, כנה וישיר. הבנה והתחשבות כלפי לקוחותיו הן מעלות ראשונות בכל עורך דין ראוי.

בקיאות ושנות ניסיון

שני האלמנטים הללו לעיתים יבדילו בין טר"ש לצל"ש. ותק וניסיון תורמים רבות המשפיעים על הבקיאות המשפטית של העורך דין והרי בדיוק בשביל הדבר הזה אתם שוכרים את שירותיו של איש מקצוע זה מהתחלה.

מגשר טוב יכול לחסוך לכם הרבה אנרגיה וכסף

עדיפות גדולה לעו"ד המתמחה גם בגישור, שכן זה מעלה את ההסתברות לסיום הסכסוך ברוח טובה, מהירות ויעילות מקסימלית.
עורך דין הסכמי גירושין המתמחה בגישור הוא אדם שעבר הסמכה ספציפית המתירה לו לנהל הן התדיינות מעמיקה והן גישור בין בני זוג הניצבים בפני גירושין תוך כדי שהוא חושב מחוץ לקופסה. הכישורים הללו מוסיפים ערך עצום לעורך דין עימו אתם עובדים.

מתי אנו חייבים את שירותיו של מומחה?

עורך דין גירושין מחיר
עורך דין גירושין מחיר

ברגע ש מדובר בעניינים הקשורים ל גירושין, ירושות וצוואות, מזונות, משמורת ילדים, נישואים אזרחיים, אלימות משפחתית. ועוד, אנחנו חייבים להתייעץ עם מומחה – כל אלה הם נושאים שיש להם חשיבות עליונה ולמעט מצב של אחד למיליון בו אנשים יכולים לייצג את עצמם, דורשים שניקח איש מקצוע להיות לצידנו. לנושאי משפחה חייבים להעניק תשומת לב מקסימלית ולקבל החלטות באופו חכם ושקול. הליכים השייכים לדיני משפחה כמו ענייני גירושין, ירושות, התנגדות לקיום צוואה חוק ועוד נוטים לקחת זמן ארוך, זאת משום שדיני משפחה הינם תחום לא פשוט שנוגע לנושאים חשובים ועדינים בעלי השפעה משמעותית על החיים שלנו.

אייל סייג הוא בעל ניסיון רב בניהול וייצוג תיקים הנוגעים לנושאי משפחה. הוא מצייד את לקוחותיו עם מידע ושירות מקצועי בנושאים הקשורים בדיני משפחה כגון: הסכמים של גירושין, משמורת על ילדים ויצירת זמני שהות בינם לבין כל אחד מהוריהם, מזונות וקביעת זמני שהות בינם לבין כל אחד מהוריהם, הסכמים לשלום בית, הסכמי ממון, פסילת צוואה ירושות וצוואות, אלימות במשפחה ושירותים חשובים נוספים. אם אתם מחפשים שירות דיסקרטי ואמין, אשר עונה ומתאים לדרישות והצרכים המיוחדים שלכם, אייל סייג זה הבן אדם שלכם. בנוסף, מטפל בכל הפניות המוגשות לבתי הדין הרבניים ולבית המשפט לענייני משפחה ונותן ליווי צמוד ללקוח  בכל ההליך המשפטי מתחילתו ועד פסק הדין.

שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין | הסכמי גירושין | ניסוח הסכם גירושין | הסכם גירושין מחיר | כמה עולה הסכם גירושין אצל עורך דין

4.2/5 - (4 votes)

שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין

שכר טרחה עורך דין הסכם גירושין
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>