חלוקת רכוש בגירושין

חלוקת רכוש גרושין רבים על מחשב נייד

חלוקת רכוש בגירושין

נפרדים? מתגרשים?

חלוקת רכוש בגירושין

עורך דין משפחה עונה – אחד מהנושאים שמעכבים את סיום הליכי הגירושין הוא חלוקת רכוש. לעתים, חלוקת הרכוש מהווה אחת המחלוקות המרכזיות בסכסוך גירושין. השאלה המתבקשת היא איך עושים חלוקת רכוש בגירושין בצורה הוגנת ונכונה לשני הצדדים? כל אחדרוצה לדעת מה מגיע לו ומה הוא יכול להשיג במצב הקיים. חלוקת רכוש בגירושין יכולה להתבצעה בצורה מלחמתית או בדרך של שלום וזאת הבחירה שלך ואנחנו לצידך. בגלל שנושא גירושין חלוקת ריכוש בפרט יכול להיות נושא רגיש , נשמח לעזור לתמוך ולהכווין. חשוב לזכור בתוך גירושין חלוקת רכוש , והליכים מורכבים של הפרידה את הילדים. האם יש ילדים ואם כן איך הם משתלבים ומושפעים מתהליך שכזה. נכון שבתהליך גירושין חלוקת רכוש היא חלק בלתי נפרד אך יש שליטה על דרך הביצוע.

חלוקת רכוש גרושין רבים על מחשב נייד
חלוקת רכוש גרושין מפגש ידיים
חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים וגם ללא ילדים היא מורכבת אך חלוקת רכוש בגרושין הנעשת בדרך טובה ורגועה יכולה להיות חוויה מוצלחת לכל הצדדים

חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים

חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים היא השאלה הנפוצה ביותר בתחום. כל מי שיש לו ילדים שאלה זו עלתה לראשו והחשש הגדול אם לא המרכזי ביותר הוא איך חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים תשפיע עליהם. האם חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים תפגע בהם ? והאם אפשר לעשות משהו להקל עליהם. החששות והשאלות מוצדקות כי אין ספק כי חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים הוא עניין עדין ומורכב. התשובה היא כן. גם במצב של חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים אפשר לצלוח את התהליך ללא פגיעה בילדים. חשוב שהמשפחה והזוג בפרט והעורך דין המלווה אתכם יהיו בעלימודעות גבוהה למצב ושאיש המקצוע יהיה עם נסיון במצבים סבוכים כאלה.

חלוקת רכוש גרושין

אז החלטתם להתגרש ועכשיו עם כל הרגשות והבלבול יש חלוקת רכוש גרושין קלאסית. מה הולך למי , איך ומתי , חלוקת רכוש גרושין והצהרות בנושא, מה בא קודם?

ראשית, יש להביא בחשבון את הסוגיות/שאלות הבאות:

  • האם נערך הסכם ממון ביניכם ומהם תנאיו.
  • רכוש שהיה בבעלות מי מכם לפני החתונה.
  • נכסים שנרכשו אחרי החתונה והמקור שמימן רכישתם, שכן מועד הנישואין והאופן בו הגיע הרכוש לידיכם ישפיעו על האופן בו יחולק ביניכם.

אין חולק כי סוגיית חלוקת הרכוש מורכבת ודרושה לה מיומנות מקצועית של עורך דין העוסק בתחום זה.

איך מחלקים רכוש בגרושין

לסיכום חלוקת הרכוש תתבצע בהתאם למקרה. כל מקרה לגופו. יש לענות על השאלות הנ"ל וכמובן להסביר את החויה שלכם שהביאה לגרושין ולעשות שילוב עם המידע היבש. כך יהיה אפשר לתת הערכה של איך מחלקים רכוש בגרושין שלכם ספציפית. יש להבין שהשאלה איך מחלקים רכוש בגרושין היא כללית ועורך דין אחד ישיג חלוקה א בעוד שעורך דין אחר ישיג חלוקה ב. חשוב שהצדדים יהיו מיוצגים כך שעורך דין לענייני משפחה יוכל להגיע לאופן חלוקת רכוש גרושין הטוב ביותר עבורך. שוב יש לזכור איך מחלקים רכוש בגרושין משפיע על הנפש ועל הילדים במידה ויש. חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים חשובה באווירתה אך גם ללא ילדים אין לקחת את ההליך בקלות ראש. אשמח לייעץ בנושא ובהמשך ללוות בהתאם לצורך.

לחיצת ידיים היא דרך מעולה לחלוקת רכוש בגרושין

חלוקת רכוש בגירושין

אחד מהנושאים שמעכבים את סיום הליכי הגירושין הוא חלוקת רכוש. לעתים, חלוקת רכוש בגרושין מהווה אחת המחלוקות המרכזיות בסכסוך גירושין.

הסכמי ממון וחיים משותפים

חלוקת רכוש גרושין בין בני זוג עת גירושין זהו תחום משפטי הלוקה בחוסר ודאות. התרופה לכך היא עריכת הסכם ממון או "חיים משותפים" (לאלה שאינם נישואים) ע"י עורך דין לדיני המשפחה.ישנם מצבים בהם מדובר על חלוקת רכוש בגרושין עם ילדים

עורך דין לגירושין

ההחלטה להתגרש מלווה בהתלבטות רבה, איך מחלקים רכוש בגרושין ועוד. הקושי בעיקר בעקבות הלא נודע שהרי רובנו חווים גירושין בפעם הראשונה.

עורך דין אייל סייג עוסק בתחום הגירושין ודיני המשפחה ובתוך כך, בעל ידע משפטי נרחב בתחום, באמתחתו ניסיון רב בייצוג לקוחות בכל הערכאות בכלל, ובמיוחד בבתי משפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים. נושא גרושין חלוקת רכוש וגם במצבים עדינים ומורכבים היא התמחותו.

צריכים ייעוץ משפטי לענייני משפחה?

אייל סייג, עורך דין ומגשר בענייני משפחה עוסק בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה ועוד.

Rate this post

חלוקת רכוש בגירושין

חלוקת רכוש בגירושין
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>