ייעוץ עורך דין

משפחה עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני

ייעוץ עורך דין – עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני מומלץ על מנת לקבל תמונת מצב. ייעוץ עורך דין בנושא ייעוץ בענייני ירושה הוא חובה למי שרוצה להבין את מצבו המשפטי שלו ושל אהוביו. ייעוץ עורכי דין יינתן כבר בשלב הראשון של המשבר ואף לפניו. אין משהו בעולם הזה יותר קרוב מהמשפחה, כולם מרגישים זאת ולכן, כאשר אנשים מגיעים לסכסוך אחים, משפחה, גירושין, כל הנוטלים חלק בעניין הינם במשבר אדיר. העולם המרכיב את שגרתינו מאבד את צורתו, מוקף בהיעדר ידיעה וחששות. זמן של משבר משפחתין הננו זמן של סערה רגשית ואנשים צריכים איש או אשת מקצוע מנוסה לעזור להם לחצות את הגשר הצר הזה. ייעוץ לפני גירושין – כמו גם ייעוץ עורך דין מחיר המתאפשר לכל אדם. ייעוץ לנשים לפני גירושין או ייעוץ משפחתי לירושה ועוד.

ייעוץ עורך דין חשוב כבר בשלב ראשוני

ייעוץ עורך דין
ייעוץ עורכי דין בכל הקשור אל דיני משפחה

עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני ומגשר בנושאי דיני משפחה, אייל סייג, איש מקצוע בעל וותק וניסיון רבי שנים, מנהל משרד בוטיק בחולון. עוסק בין השאר במשמורת על  ילדים, מזונות, גירושין, ייעוץ משפטי, שיתוף, איזון ו פירוק משאבים בין חברי משפחה, אימוץ, אפוטרופסות, ידועים בציבור, ילדים חטופים, תביעות אותן ניתן להגיש לאחר פסק דין ונוספים. המוטו של העו"ד אייל סייג : “ ייעוץ עורך דין הנותן ייעוץ לפני גירושין יכלול את ההבנה כי להתגרש ניתן בדרכי שלום בהסכמה, וזה חשוב מאוד לטובת ילדים צעירים שחוויה מאוד קשה של סכסוך בין הוריהם  (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות) תיחסך מהם, ובכך יגרע הסיכוי ליצירת פצעים/נזקים נפשיים שעשויים לקרות באותם ילדים צעירים כתוצאה מהליכים משפטיים מתישים, מייגעים וארוכים. הכל תוך שמירת זכויות מהותיות ודיוניות של הוריהם."

אנחנו משרד בוטיק של ייעוץ עורכי דין הנותן יחס אישי ושירות חם. אצלנו תקבלו תשומת לב מלאה ותמיד תדעו מי מטפל לכם בתיק ולמה. השירות שתקבלו אצלנו הוא לעולם אמין, אישי ודיסקרטי. אנחנו מתייחסים אל הלקוחות כאל שווים ומדברים בגובה עיניים. תחומי הייעוץ שלנו הינם מרובים, ייעוץ לנשים לפני גירושין הוא דוגמה אחת. ביד רבת ניסיון, אנו נוליך אתכם, בהיותנו דיסקרטיים וזמינים, תוך מימוש מלא של זכויותיכם, במשך כל התהליך. על מנת שתהליך כזה יסתכם בצורה הטובה ביותר, עליכם כבר בהתחלה לפנות אל ייעוץ עורך דין ולעבוד עם עורך דין מנוסה ומיומן . חשוב שנזכור, כי ליווי וייעוץ משפטי אישי ע"י עורך דין לגירושין, המנוסה בתחום המשפחה והגירושין, יביא לתוצאות הכי טובות.

ארץ ישראל וסוגיות משפחה

הרבה פרוצדורות בין בני משפחה מותר להם להיות מוגשים הן לבתי הדין הרבניים והן לבתי משפט לענייני משפחה. ערכאות משפטיות הנ"ל הינן שונות במהותן ולא תמיד פסיקותיהן זהות. כל מקרה לגופו – דבר שיש לראות מיד כשמתחילים הוא לאיזו רשות המקרה הספציפי משתייך שלכם. סכסוכים משפטיים ארוכים, אשר המלבים יצרים ורגשות, עלולים לצער ולגרום להוצאות כלכליות מרובות. במידה ואתם נמצאים בקונפליקט משפטי,התייעצו עם עורך דין מומחה ב סוגיות משפטיות מורכבות וזאת על מנת להימנע מהתדיינויות משפטיות ממושכות ומייגעות בבתי המשפט השונים. כמות אדירה של מחלוקות מסובכות מגיעות לפתרון ביעילות ובצורה ראויה אחרי שהן מקבלות ייעוץ משפטי מעו"ד מיומן בעל ניסיון. פעמים רבות, חיי משפחה יחזרו להיות תקינים ככל האפשר תודות לסיכומים שאליהם עורכי דין וסייעו להגיע.

עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני – שאלות שעולות

משפחה ייעוץ אצל עו"ד עלות
ייעוץ לנשים לפני גירושין

ייעוץ עורך דין מחיר משתנה בין איש מקצוע אחד לשני אך גם כאשר מדובר על ייעוץ עורך דין מחיר נמוך או ייעוץ עורך דין מחיר גבוה, יש לבדוק את ההמלצות ואם אכן מדובר בתחום עיסוק הספציפי למצבכם. ההחלטה להתגרש מלווה בהתלבטות רבה, מה גם שרוב הזוגות עוברים גירושין בפעם הראשונה. עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני הוא בעצם עושה סדר בהליך שהוא מעצם טבעו תהליך מורכב מהרבה בחינות לכל הקשור לאספקט הרגשי והמשפטי. בעיקר, בעקבות כמות הסוגיות העולות:
מה יהיו , מי יעביר כסף למי – אם בכלל – מזונות ילדים? אם אכן כן, איזה סכום יהיו המזונות? איך הרכוש יחולק? מה עם הפנסיה? מה יהיו הזכויות והחובות של צד?
לקיחת עצה מעו"ד מנוסה תוכל לעזור לפשט את הליך הגירושין.

ייעוץ אצל עו"ד עלות  השפיות – לא 'לאבד את זה' על אף הקונפליקט

כשמגיע זמן בו אנחנו מקבלים את ההחלטה לסיים את הנישואים, אנחנו צריכים להתמודד עם משבר גדול מאוד. הליך גירושין יכול להיות הליך סוחט ביותר מבחינה אמוציונלית וכלכלית ועדיף שלא נעבור אותו לבד. אם השאיפה המרכזית שלנו במקרה של גירושין היא לשמור על כבוד בני המשפחה תוך כדי שכל העניין מוכתר בהצלחה בתומו, בודאי שעלינו לעבוד עם עורך דין. עורך דין מנוסה יוכל לעזור לנו להגן על האינטרסים האישיים והכלכליים שלנו להביא לכך שהחלוקה של הרכוש והחלוקה של השהות עם הילדים שלנו הינה שוויונית עד כמה שמתאפשר ופועלת לטובתנו ולצרכי ילדינו. . .

נקודות שכדאי לזכור כשפונים אל ייעוץ משפטי

כשעומדים בפני בחירת עורך הדין שידאג לטפל בגירושין או ענייני משפחה אחרים , כדאי לשקול כמה נקודות מפתח.

עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני – ידע מקצועי

צריך לקחת עו"ד שמיקודו הינו דיני משפחה ולא  תחום שונה במשפט. בתהליך כואב ומעייף כמו זה שאתם ניצבים בפניו, ידע מקצועי ויכולת ריכוז הם דברים מכריעים.
זה שעו"ד שלכם הוא מעמיק וממוקד תועיל יקל עליכם ויעזור לכם במיקוד וקיצור פרוצדורות וכמובן שיהיה בעל ידע מעמיק ונרחב בכל הנוגע למה שאתם צריכים.

מדברים עם אנשים, לא תיקים

רצוי להיעזר בעורך דין שמתייחס אליכם כבני אדם עם רגשות ולא כתיק משפטי בלבד. הקשבה והבנה הוא מקום טוב לנהל כל שיחה, במיוחד כזאת בה אתם מגלים את חייכם הפרטיים. זה שבפניכם אמור להכיר ולכבד את המרחב המשפחתי ולתקשר איתו באופן ישיר, כנה ומכבד. עו"ד חייב להיות רגיש ומבין כלפי לקוחותיו.

צריך שיהיה קליק

משפחה עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני
ייעוץ עורך דין זמין ויעיל בזמן קצר

צריך לקחת עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני ובהחלט גם להמשך, עימו אתם מרגישים בנוח. זו היא תכונה חשובה בבחירת איש מקצוע שמעתה והלאה ילווה אתכם בכל הנוגע לפסיקה משמעותית בחייכם. רגישות מצד העו"ד למצב המשפחתי המורכב בו אתם נמצאים. אתם צריכים להרגיש בנוח במהלך השיחה עם העו"ד שלכם.

יעוץ עורך דין מחיר – ותק ומקצוענות

אתם עומדים להתחיל במסע בו אין מקום לטעויות. בודאי התמצאות משפטית של העו"ד גוברת ומעמיקה עם ותק וניסיון והרי שזה בדיוק למה אתם צריכים אותו מלכתחילה. האלמנטים האלה יכולים להיות כל כך מכריעים שהם מבדילים בין טר"ש לצל"ש. עלות ייעוץ משתנה ולרוב מסתכמת בכמה מאות שקלים אך אין זה הפרמטר היחיד לבחירת עורך הדין המתאים לך.

מגשר טוב חוסך הרבה אנרגיה וכסף

הסיכויים שלכם לפתור את הסכסוך ברוח טובה, יעלות ומהירות, משתפרים כאשר העו"ד שלכם הוא גם מתמחה לגישור. עו"ד שעבר הסמכה מסוימת שהקנתה לו אוריינטציה גישורית יכול לנהל הן דיון מעמיק והן גישור גירושין בין הצדדים העומדים להתגרש, תוך כדי שהוא חושב מחוץ לקופסה. עורכי דין שיש להם את הכישורים הללו הם בעלי ערך מוסף.

נושאים נוספים – צו ירושה בחולון כמו גם ייעוץ בענייני ירושה ועוד.

עו"ד משפחה ייעוץ ראשוני | ייעוץ עורך דין | ייעוץ עורכי דין | ייעוץ עורך דין מחיר | ייעוץ לנשים לפני גירושין | ייעוץ אצל עו"ד עלות | ייעוץ משפטי | ייעוץ לפני גירושין

ייעוץ בענייני ירושה

 

5/5 - (1 vote)

ייעוץ עורך דין

ייעוץ עורך דין
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

אימות נוטריון

אימות נוטריון

אימות נוטריון הוא הליך שנדרש במקרים רבים. בדרך כלל אנו מדברים על אימות חתימה נוטריון, אך ישנם

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית היא בעצם הצוואה המוגדרת בחוק בתור צוואה בפני רשות. במאמר זה נסביר בהרחבה על המשמעות

שירותי נוטריון

נוטריון

שירותי נוטריון זה משהו שכל אחד צריך בשלב זה או אחר, והצורך בנוטריון עשוי לפגוש אתכם בצמתים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>