משמורת משותפת ללא הסכמת האם

משפחה משותפת ללא מזונות

משמורת משותפת ללא הסכמת האם | משמורת משותפת ללא מזונות | משמורת משותפת מרחק מגורים | איך למנוע משמורת משותפת

משמורת משותפת ללא הסכמת האם הוא דבר שכיח. תתפלאו לשמוע שלא פעם האם מתנגדת למשמורת משותפת ורוצה משמורת בלעדית. משמורת משותפת ללא מזונות הרבה פעמים דוחפת למצב של משמורת משותפת ללא הסכמת האם. מה גם שהסיבה למצב של משמורת משותפת ללא הסכמת האם יכולה לנבוע מהפחד שלה ממצב של משמורת משותפת מרחק מגורים לא סביר ועוד. איך למנוע משמורת משותפת האם המצב אפשרי?

משמורת משותפת ללא הסכמת האם

משמורת משותפת ללא הסכמת האם
הרבה פעמים מצב בו יש משמורת משותפת ללא מזונות יכול להעיק על אחד מהצדדים וליצור מירמור או חוסר קבלה של המצב. יש להתייעץ עם מומחה בתחום משמורת ומזונות

המשפחה שלנו הם האנשים שהכי חשובים לנו שיש בעולם הזה ועל כן מובן שתהליך הגירושין גורר אחריו שינוי עצום בחיי המשפחה. העולם שהכרנו מרגיש זר, העתיד מבעית ואפלולי, מוקף בחששות וחוסר ידיעה. אנחנו מגלים שהשגרה המוכרת הולכת ונעלמת, חוסר ידיעה עוטף את השגרה והעתיד איננו ברור. תקופת הגירושין הננה תקופת מעבר מטלטלת ובני הזוג זקוקים ליד תומכת ויציבה לעזור להם לחצות את המים הגועשים הללו. אין ספק שכאשר ילדים מעורבים בתמונה, הכרחי הוא להתמודד עם הדבר ברגישות גדולה עוד יותר. משמורת משותפת ללא הסכמת האם הוא נושא שעולה לא פעם ויש לטפל בו ברגישות.

משמורת משותפת ללא הסכמת האם עם אייל סייג

אייל סייג, עורך דין ומגשר בענייני משפחה מנהל משרד בוטיק בחולון וידע רב בנושאי משפחה וירושה. עוסק בין השאר מזונות לאישה ולילדים, משמורת ילדים, גירושין, חלוקת משאבים בין חברי משפחה, אימוץ, אפוטרופסות, ידועים בציבור, ילדים שנחטפו, תביעות המוגשות לאחר שנקבע פסק דין גביית מזונות ועוד נוספים. המוטו של אייל: “גם להתגרש ניתן תוך כדי שמירת שלום בהסכם, וזה נכון לטובת ילדים צעירים שהתנסות מסובכת וקשה של קונפליקט בין הוריהם תחסך מהם , ובכך יחסכו נזקים ופצעים פסיכולוגיים שעשויים לקרות לאותם ילדים צעירים כנובע מפרוצדורות משפטיות ארוכות, מייגעות ומתישות. כל זה תוך שמירה על זכויות דיוניות ומהותיות של ההורים שלהם."

חשוב לציין שלמרות שמתחשבים באם ומה יש לה לומר משמורת משותפת ללא הסכמת האם קורות ולרוב בית המשפט יחליט לטובת הילד כן לאפשר משמורת משותפת.  שקורה מצב בו משמורת משותפת מרחק מגורים גדול או משמורת משותפת ללא מזונות או כל סיבה בגלל יש משמורת משותפת ללא הסכמת האם עולה השאלה איך למנוע משמורת משותפת והאם זה אפשרי? שוב אציין שיש מקרים כאלו בהם אפשר להמנע ממצב של משמורת יחד וכל מקרה לגופו. אך בלת סיבה מספקת לרוב יפסוק בית המשפט לטובת הילד על משמורת משותפת ללא הסכמת האם והתנגדותה.

קצת עלינו

שוב הננו משרד בוטיק המקפיד על יחס אישי ושירות יסודי. אצלנו תרגישו נינוחים ולא תלכו לאיבוד בין משרדים, מתמחים וסטאז'רים. אנחנו דואגים לשירות אמין, ייחודי ודיסקרטי. אנחנו מדברים איתכם בשפה שמובנת לכם ובגובה עיניים. תחומי היעוץ שלנו הינם רבים ומגוונים, איך למנוע משמורת משותפת או משמורת משותפת ללא הסכמת האם זה אחד מהם. ביד רבת ניסיון, אנו ננחה אתכם, בהיותנו דיסקרטיים וזמינים, תוך מימוש מלוא זכויותיכם, למשך כל התהליך. על מנת שתהליך כזה יגיע לסיומו בצורה הטובה ביותר, עליכם לקחת עורך דין מנוסה ומיומן . שנזכור, כי ייעוץ וליווי משפטי צמוד ע"י עו"ד מומחה , עם ניסיון רב בתחום המשפחה והגירושין, יביא לתוצאות הטובות ביותר.

מדינת ישראל ונושאי משפחה

אייקון משפחה איך למנוע משמורת משותפת
יש שאלות רבות העולות בנושא משמורת משותפת מרחק מגורים. איך מסתדרים כשההורים גרים רחוק? האם הכרחי לשנות את מיקום המגורים? אם כן מי מבני הזוג דרוש לכך? התקשרו בהקדם לייעוץ ונעזור בשמחה

ישנם כמה מיני בתי דין שאליהם ניתן להביא את מגוון ההליכים הדנים ב ענייני משפחה: בית דין רבני ובית משפט. ערכאות משפטיות הנ"ל הינן שונות במהותן ולא תמיד פסיקותיהן זהות. אי לכך, כדאי לברר עם עורך דין המומחה בתחום, כבר בשלב הראשוני, מהי הרשות שאליה נכון להגיש במקרה הנדון. סכסוכים ממושכים בבתי משפט, כאלה שהמלבים יצרים ורגשות, כמו משמורת משותפת ללא הסכמת האם יכולים לעיתים לגרום לצער ולהוצאות כלכליות רציניות.

במידה ואתם נמצאים בעימות משפטי,תשאלו עו"ד מנוסה  נושאים משפטיים קשים בכדי למנוע התדיינויות משפטיות ארוכות ומתישות בבתי המשפט הרבים. כמות אדירה של מאבקים מסובכים באות לידי פתרון ביעילות ובצורה ראויה לאחר שהן קיבלו ייעוץ משפטי מעו"ד מומחה בעל ניסיון. פעמים רבות, עורכי הדין יצליחו להביא את בעלי הסיכסוך להסכים ולאפשר שגרה משפחתית תקינה ככל האפשר, גם ביום שאחרי הסכסוך המשפחתי.

מה זה לוקח?

לרוב ה קליינטים אלה גירושין ראשונים המלווים בהרבה וחוסר ידיעה.תהליך של משמורת משותפת ללא הסכמת האם הינו מאתגר ומורכב, הן משפטית והן רגשית.לרוב, בעקבות כמות הסוגיות העולות:מה יהיו ,מי ישלם למי – והאם בכלל כן או לא – מזונות ילדים?
אם כן, מה גובה המזונות?כיצד הרכוש יחולק? מה עם הפנסיה? מה יעלה בגורל הזכויות והחובות של צד?קבלת עצה מעורך דין מנוסה שמבין טוב בתחום משמורת משותפת ללא מזונותתעזור לפשט את ההליך המורכב הזה.

משמורת משותפת ללא מזונות – לא 'לאבד את זה' על אף חוסר ההסכמה

כאשר מגיעים להחלטה להתגרש, אנו עומדים בפני קשיים גדולים. הליך גירושין הוא הליך מייגע ביותר מבחינה אמוציונלית וכלכלית ולא כדאי שנעבור אותו לבדנו. אם הרצון המרכזי שלנו במקרה של גירושין זה שמירה על כבוד המשתתפים תוך כדי הצלחת ההליך כולו, בודאי שעלינו לעבוד עם עורך דין.

עורך הדין יצליח לתמוך באינטרסים האישיים והכספיים שלנו כך שהחלוקה של הרכוש והחלוקה של זמני השהות עם הילדים שלנו היא שוויונית ככל הניתן ובהתאם לצרכי ילדינו וטובתנו אנו. עו"ד שתחומו בדיני משפחה מייצג אותנו  גם בבית המשפט לענייני משפחה וגם תוך כדי הליך גישור לגירושין. .

איך למנוע משמורת משותפת – איך להגיע להסכמה – ידע ומקצוענות

ישנם מספר דברים עיקריים שצריך לזכור כש לוקחים עו"ד שיטפל בגירושין מזונות ילדים או ענייני משפחה אחרים העומדים על הפרק. עריכת דין הינו תחום נרחב ביותר ורצוי לבחור עו"ד המתמצא במה שאתם צריכים, דיני משפחה. ידע מקצועי ויכולת ריכוז הינם גורמים מכריעים בתהליך קורע ומתיש כמו זה שאתם עומדים לעבור. היותו של עורך הדין בקי ומאופס תועיל ותקל עליכם ותסייע לכם למקד ולהאיץ הליכים וכמובן שיהיה בעל ידע עמוק ורחב בכל הנוגע למה שאתם צריכים.

לפנינו יושבים בני אדם ולא תיק

משפחה משותפת ללא מזונות
איך מתמודדים עם מצב של משמורת משותפת ללא הסכמת האם ואיך אפשר לשמור על הילדים בתהליך זה?

לוקחים עורך דין שהוא קודם כל בן אדם באיך שהוא מתייחס לאנשים. תוודאו שזה שלפניכם, העו"ד לו אתם מספרים על חייכם הפרטיים, מדבר איתכם בגובה עיניים. האיש מקצוע שבפניכם אמור לכבד ולהכיר את המרחב המשפחתי ולתקשר עימו באופן כנה, מכבד וישיר.
רגישות והבנה כלפי לקוחותיו הן מעלות ראשונות בכל עורך דין הראוי למעמדו.

כימיה בין-אישית

כימיה אישית הינה תכונה נחוצה כשבוחרים איש מקצוע שמעתה והלאה ילווה אתכם בכל הקשור להחלטה הכי בוערת בחייכם. בנושא כמו משמורת משותפת ללא הסכמת האם צריך מספיק רגישות מצד העורך דין לסיטואציה המשפחתית הלא פשוטה בה אתם מצויים היא הכרחית. אתם צריכים להרגיש בנוח כאשר אתם משוחחים עם העו"ד שלכם, וצריך שתהיה תחושת פתיחות ואמון.

מקצוענות ושנות ותק

שני הגורמים האלו לעיתים יבדילו בין טר"ש לצל"ש. במסע המטלטל אליו אתם יוצאים, אין מקום לטעויות. אין ספק התמצאות משפטית של העו"ד עולה ומעמיקה עם ניסיון וותק בתחום משמורת משותפת ללא הסכמת האם והרי שבדיוק בשביל זה אתם הגעתם אליו מלכתחילה.

גישור יכול לחולל פלאים

עדיפות גדולה במצב של משמורת משותפת ללא הסכמת האם היא לעו"ד שהוא מומחה גם בגישור, ידע זה מעלה את הצ'אנסים לפתרון המשבר ברוח טובה, יעילות ומהירות מרבית. בעל אוריינטציה גישורית זה מישהו שעבר הכשרה מיוחדת המאפשרת לו לנהל הן גישור בין בני זוג הניצבים בפני גירושים, והן במשא ומתן עם אחרים תוך כדי שהוא יוזם פתרונות יצירתיים. הכישורים הללו מוסיפים ערך משמעותי ביותר לעו"ד עימו אתם עובדים.

 

5/5 - (1 vote)

משמורת משותפת ללא הסכמת האם

משמורת משותפת ללא הסכמת האם
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>