עורך דין משפחה מומלץ

ידיים יחד עו"ד משפחה מומלץ

עורך דין משפחה מומלץ בחולון, אייל סיייג. עורך דין מומלץ בחולון והסביבה, בעל ניסיון עשיר וותק בתחום עריכת דין לענייני משפחה. עו"ד מומלץ יהיה כזה שיענה על הקריטריונים הבאים

נתחיל בהבנה כי המשפחה המיידית שלנו אלה לא פעם האנשים הכי קרובים אלינו ואי לכך בודאי שזמן משבר גורר אחריו קושי עצום בחיי המעורבים. העולם הידוע לנו נהרס, העתיד לא ברור ומלא בחוסר ידיעה וחששות. אנו חוששים שהעולם המוכר התמוטט, היעדר ידיעה של המציאות החדשה בשילוב עם העתיד שאינו ברור.  תקופה מטלטלת ואנשים צריכים יד תומכת ויציבה לעזור להם בחציית הגשר הצר הזה. אין ספק שכאשר יש ילדים צעירים מעורבים בעניין, חובה היא להתמודד עם הדבר ברגישות מקסימלית.

עורך דין משפחה מומלץ – מעט על המשרד בשביל שתראו מדוע זה אנחנו

אנשים עורך דין משפחה מומלץ
עורך דין מומלץ לענייני משפחה מסביר על התהליך

עורך דין משפחה מומלץ, אייל סייג מנהל משרד עו"ד בחולון, משרד בוטיק בעל וותק רב בחוקי משפחה וירושה. עוסק בין השאר מזונות לילדים ולאישה, משמורת ילדים, גירושין, חלוקת משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ידועים בציבור, ילדים חטופים, תביעות אחרי קביעת פסק דין ועוד.

מוטו: “גם להתגרש ניתן בדרכי שלום בהסכם, וזה חשוב מאוד לטובת ילדים צעירים שהתנסות מאוד קשה של סכסוך בין הוריהם תמנע מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך יגרע הסיכוי ליצירת פצעים ונזקים נפשיים שעשויים לקרות באותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים מייגעים, ארוכים ומתישים. " אנו אופיס בוטיק הנותן שירות חם ויחס אישי. אצלנו תחוו תשומת לב טוטאלית ותמיד תהיו בטוחים איפה התיק שלכם ומי עובד עליו. אצלנו תמיד תקבלו שירות ייחודי, דיסקרטי ואמין. אנחנו מדברים איתכם בשפה שתבינו ובגובה עיניים.

תחומי היעוץ שאנו מספקים הם מרובים, גירושין זה דוגמא אחת. אם חיפשתם עו"ד משפחה מומלץ אנו נוביל ביד מנוסה, בהיותנו זמינים ודיסקרטיים, תוך מימוש מלוא זכויותיכם, במשך כל התהליך. ירושה צוואות, גירושין, סכסוכי אחים ועוד.  על מנת שתהליך כזה יסתכם בצורה הטובה ביותר, עליכם לקחת עורך דין לענייני משפחה מומלץ. עורך דין מומלץ שאינו מתמחה בתחום הספציפי שאתם זקוקים לו לא יהווה הדרכה מספקת.

מהו עו"ד מומלץ?

עו"ד מומלץ יהיה מנוסה ומיומן .תמיד יש שנזכור, כי  ייעוץ וליווי משפטי תמידי ע"י עורך דין לענייני משפחה מומלץ שהיינו גם עורך דין לגירושין, המומחה בתחום שלו אתם זקוקים, יביא לתוצאות הטובות ביותר, בהתחשב ובהתאם לנסיבות הספציפיות של כל משפחה באשר היא.

עורך דין משפחה מומלץ – אייל סייג מסביר: נושאי משפחה בישראל

עורך דין לענייני משפחה אייל מפרט – ישנם מספר סוגי בתי דין שאליהם אפשר להביא את מגוון הפרוצדורות הקשורות לענייני משפחה: בית דין רבני ובית משפט. ערכאות משפטיות אלו הינן שונות במהותן ואך לעתים פסיקותיהן זהות. ולכן, יש לראות עם עו"ד המומחה בתחום, כבר מהתחלה, לאיזו רשות חייבים להגיש במקרה הספציפי. מאבקים מייגעים בבית משפט, אשר המלבים יצרים ורגשות, עשויים לצער ולגרום להוצאות רבות. אם אתם נמצאים במאבק משפטי,התייעצו עם עו"ד מומלץ בעל ניסיון בנוגע נושאים משפטיים קשים וזה בכדי להימנע מהתדיינויות משפטיות מתישות וארוכות בבתי המשפט. הרבה פעמים, יעוץ משפטי איכותי יוכל לסייע לצאת ממחלוקות סבוכות ביעילות ובצורה ראויה.

למה לצפות?

משפחה עו"ד מומלץ לענייני משפחה
עורך דין לענייני משפחה מומלץ בחולון

למרבית המשפחות זהו משבר ראשון. לדוגמה אם מדובר על גירושין הם מלווים בהרבה וחוסר ידיעה. תהליך מאתגר ומורכב, הן מבחינה רגשית והן מבחינה משפטית. לרוב, עקב ריבוי שאלות המגיעות: כמה זמן שהות יוחלט ל כל הורה עם הילד ("משמרת משותפת") , מי ישלם כמה ולמי – שאלת תשלומי מזונות הילדים?
אם אכן כן, מה סכום מזונות ילדים? כיצד הרכוש יחולק? מה עם הפנסיה? מה יהיו הזכויות והחובות של בני הזוג כל אחד לגופו? עם זאת, אפשר להקל על פרוצדורת סיום הנישואים על ידי לקיחת התייעצות עם עו"ד משפחה מומלץ בתחום זה.

להתנהל באווירה מכובדת תוך כדי סכסוך

לפני, בזמן ואחרי שמגיעים להחלטה לסיים מערכת משותפת, אנו מתמודדים עם קושי גדול. מכיוון שהליך ההתגרשות הוא מייגע וסוחט מאוד מבחינה רגשית וכלכלית, עדיף שלא נתמודד איתו לבדינו. אם הרצון המרכזי שלנו תוך כדי תהליך זה לשמור על כבוד המשתתפים תוך כדי שכל התהליך מסתיים בהצלחה , בודאי שעלינו לפנות לעורך דין ועדיף שיהיה גם מגשר. איש מקצוע יוכל לתמוך באינטרסים הפרטיים והכלכליים שלנו כך שהחלוקה של הרכוש תהיה הוגנת עד כמה שניתן ופועלת לטובתנו. כאשר אנו בוחרים עורך דין להיות איתנו בתהליך מסוג זה, הוא יהיה גם זה שמייצג אותנו בבית המשפט למשפחה. .

אז החלטתם לבחור עורך דין משפחה מומלץ  – נקודות שצריך לזכור

ישנם מספר דברים מרכזיים שצריך לבדוק כאשר בוחרים עו"ד שינהל את עניין הגירושין או ענייני משפחה אחרים .

מקצוענות וידע

עריכת דין הינו תחום מאוד רחב ויש לבחור מישהו שבקי בתחום שאתם דורשים, עריכת דין בתחום המשפחה. יכולת ריכוז והתמצאות מקצועית הינם אלמנטים משפיעים ביותר בתהליך מייסר ומייגע כמו זה שאתם עומדים בפניו. עו"ד המתמקצע בעניין שלכם יוריד מכם נטל מעצם היותו שולט בחומר ומפוקס. ונקודה זו תסייע לכם במיקוד והאצת הליכים. וככול ויהיה בעל ידע מעמיק ונרחב בכל הנוגע למה שאתם מתעסקים בו.

אנשים קודמים לתיק

ידיים יחד עו"ד משפחה מומלץ
איך לבחור עורך דין משפחה מומלץ?

יש לבחור עורך דין שרואה אתכם קודם כל כבני אדם עם רגשות ולא כתיק משפטי. תראו שזה ש לפניכם, העורך דין לו אתם מגלים את חייכם הפרטיים, שח איתכם בשפה ששניכם מבינים. כשאתם מזמינים איש מקצוע למרחב המשפחתי שלכם, זה חשוב ביותר שהדיון יהיה ישיר, כנה ומכבד. עו"ד חייב להיות רגיש ומבין כלפי הלקוחות שלו.

צריך להיות קליק

יש לבחור עורך דין משפחה מומלץ אתו אתם חשים בנוח. זו היא תכונה נחוצה בבחירת איש מקצוע שמעכשיו והלאה ילווה אתכם במצב משבר בחייכם. צריך שעורך הדין יגלה מספיק רגישות למצב המשפחתי המורכב בו אתם נמצאים, ופי כמה וכמה כשילדים מעורבים גם. אתם תרצו להרגיש שאתם יכולים לדבר כאשר אתם משוחחים עם עורך הדין שלכם, וחשוב שתהיה תחושת פתיחות ואמון.

ניסיון ובקיאות

שני הגורמים האלה לעיתים יכריעו בין צל"ש לטר"ש. אתם עומדים להתחיל במסע בו אין מקום לטעויות. אין ספק התמצאות משפטית של העו"ד הולכת ומעמיקה עם ותק וניסיון והרי שבדיוק בשביל זה אתם הגעתם אליו מלכתחילה.

מומחים גם בגישור

עדיפות גדולה לעו"ד המתמחה גם בגישור, שכן ידיעה של זה מעלה את ההתכנות לפתרון המשבר לשביעות רצון הצדדים, במהירות ויעילות מקסימלית.
עו"ד מומלץ בעל ידע גישורי זה בן אדם שעבר הדרכה ספציפית המאפשרת לו לנהל הן גישור בין הצדדים העומדים בפני גירושין, והן במשא ומתן מעמיק תוך כדי שהוא חושב מחוץ לקופסה. הכישורים הללו מוסיפים ערך עצום לעו"ד שאיתו אתם עובדים.

מתי לפנות לעזרה מקצועית?

סוגיות העוסקות בנישואים אזרחיים, משמורת , אלימות במשפחה, מזונות, גירושין, צוואות וירושות – אלה כולם נושאים בעלי חשיבות רבה ולמעט מצב בו אנשים מייצגים את עצמם, מחייבים אותנו לקחת איש מקצוע לעזור לנו . לנושאים של משפחה נחוץ להעניק תשומת לב מוגברת ולעשות החלטות באופן שקול וחכם. הליכי דיני משפחה הינם תחום לא קל, שעוסק בנושאים חשובים ורגישים, על כך ההליכים המהווים חלק ממנו עלולים לרוב להגרר זמן ממושך. עו"ד משפחה מומלץ אייל סייג הינו מנוסה ביותר בייצוג וניהול תיקים הקשורים לענייני משפחה. הוא מצייד את לקוחותיו עם שירות ומידע מקצועי בכל הקשור בדיני משפחה כגון:

תשלומי מזונות, הסכמי גירושין, משמורת ילדים וקביעת זמני שהות בינם לבין כל אחד מהוריהם, הסכמי שלום בית, הסכמים שלפני הנישואין, צוואות וירושות, אלימות במשפחה ועוד שירותים חשובים אחרים. מטפל בשלל ההליכים המוגשים לבית המשפט לענייני משפחה ולבתי הדין הרבניים ומלווה אותך בכל ההליך המשפטי מתחילתו ועד פסק הדין.

עורך דין משפחה מומלץ | עורך דין מומלץ | עורך דין מומלץ לענייני משפחה | עו"ד מומלץ | עו"ד משפחה מומלץ

Rate this post

עורך דין משפחה מומלץ

עורך דין משפחה מומלץ
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

אימות נוטריון

אימות נוטריון

אימות נוטריון הוא הליך שנדרש במקרים רבים. בדרך כלל אנו מדברים על אימות חתימה נוטריון, אך ישנם

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית היא בעצם הצוואה המוגדרת בחוק בתור צוואה בפני רשות. במאמר זה נסביר בהרחבה על המשמעות

שירותי נוטריון

נוטריון

שירותי נוטריון זה משהו שכל אחד צריך בשלב זה או אחר, והצורך בנוטריון עשוי לפגוש אתכם בצמתים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>