עורך דין תותח לגירושין

עורך דין תותח לענייני משפחה

עורך דין תותח לגירושין זה מצרך מבוקש. אין ספק שכאשר נמצאים במשבר עורך דין תותח לענייני משפחה יעשה את ההבדל כולו. איך לזהות עו"ד תותח לענייני משפחה ומה תפקידו של עורך דין תותח גירושים ומיצוי הזכויות

עורך דין תותח לגירושין

עורך דין לגירושין – עורך דין תותח לגירושין המתמקצע בכל הקשור אל תחומי משפחה וגירושין בפרט. מחפשים עורך דין תותח לענייני משפחה יש לוודא ניסיון החל ממחלוקת רכוש בין בני הזוג וההון שברשותם בזמן פרידה וכל הקשור אל  דמי מזונות ילדים ואישה. עורך דין תותח לענייני משפחה ידע לנסח הסכם גירושין כמו גם הסכמי ממון באופן הרמטי ומדויק. עו"ד תותח לענייני משפחה צריך לדעת לייצג כראוי בערכאות השונות ולהיות בעל יכולות תקשורות גבוהות. כדי לנהל את הליך הגירושים היטב בפן המשפטי חשוב גם הפן האישי, עורך דין תותח גירושים ומשפחה במיוחד, חשוב שיהיה בעל יכולות בין אישיות גבוהות כמו גם יכולת משא ומתן. עו"ד אייל סייג נחשב בנושא עורך דין תותח לגירושין לראשון בתחומו ולא בכדי.

לבחור נכון – עורך דין תותח לענייני משפחה

רבים מאתנו מתחתנים בתקווה כי הזוגיות תחזיק מעמד לאורך שנים. עם זאת ולא פעם למרות המאמצים הרבים של בני הזוג ובפרט כאשר ישנם ילדים בסיפור המציאות חזקה יותר והזוגות מוצאים את עצמם במשבר המוביל לפרידה. הרבה זוגות יבחרו "לפרק את החבילה" לאחר זמן מה ולעיתים לאחר שנים רבות בחיים משותפים. כך או כך שרגע הפרידה מגיע ברור כי ליווי של עורך  דין תותח לענייני משפחה יוכל לעשות את ההבדל עבורך בתהליך מורכב זה.

הליך גירושין כולל בתוכו קשיים רבים ובעיקר כאשר ישנם ילדים מעורבים בפרידה. מפני שכאשר ישנם ילדים משותפים הקושי עולה חשוב במיוחד לבדוק היטב למי פונים ולא להתפשר על פחות ממציאת עורך דין תותח לגירושין שמטרתו תואמת לשלכם, למשל לסיים את הליך הפרידה תוך שמירה על רווחתם של הילדים ורגישות לצרכים ולרגשות שלהם תוך מיצוי הזכויות שלך וקידום האינטרסים. בכל הקשור אל מזונות יהיה צורך להחליט האם יהיו דמי מזונות בעבורם ובמידה שכן מה יהיה סכומם ומי יעניק למי.

עו"ד תותח לענייני משפחה
עורך דין תותח גירושים

הנושא העיקרי השני יהיה חלוקה של הרכוש. במידה ויש רכוש לבני הזוג, לא פעם נוצרת מלחמה סביב ההון שיש לחלק. לרוב בני הזוג יצברו נכסים שונים בין אם בעקבות עבודה או קבלת ירושה, קצבאות, נכסים, פנסיה, עסקים, וכדומה. לרוב ירצו להגיע אל חלוקה שוויונית כמה שניתן כך שהנכסים וערכם יהיו מחולקים שווה בשווה ובצורה הוגנת ככול שניתן. אך למרות הרצון הטוב לא פעם מוצאים את עצמם זוגות לפני פרידה בסכסוכים ומשברים קשים. לכן במצבים אלו של מחלוקות כספיות חשוב אף יותר להתקשר עם עורך דין תותח לגירושין שיוביל אתכם.

עו"ד תותח לענייני משפחה עושה את ההבדל

חלוקת רכוש בגירושין – מומלץ לפנות אל עו"ד תותח לענייני משפחה כבר בשלב בו אתם חושבים על הליך גירושים והסיבה היא לקבל הכוונה וייעוץ מול מה אתם עומדים. מה האפשרויות העומדות בפניכם ומה ההשלכות הרלוונטיות. יש חשיבות גדולה לפגישת ייעוץ מפני שהיא מאפשרת ללקוח הבנה של בסיס ההתלבטות, ויכולות טובה יותר להבין את הפן הכלכלי העתידי לבוא, כמו גם כל מה שקשור אל הילדים, במידה וישנם. במידה ולאחר קבלת המידע תרצו להמשיך יוכל עורך הדין לעבור עמך על אסטרטגיות ודרכים בהן ניתן יהיה להמשיך. חשוב להחליט על לאן להגיש את הבקשה ולכן יש צורך להבין מהי העילה לגירושין, ובהתאם לראות האם כדאי לך לפנות אל בית הדין הרבני או אל בית המשפט לענייני משפחה.

עורך דין תותח גירושים ומה שחשוב לדעת:

עורך דין תותח לענייני משפחה
עורך דין תותח לגירושין

חשוב להבין כי כל הקשור אל חלוקת רכוש בין אם מדובר על נכסים, כספים בחיסכון, חשבונות בנק, בית, מניות, עסקים משותפים, אופציות, ואף כל הקשור במוניטין, שיתוף במשק ונחלה ועוד, יחשבו כחלק מהרכוש שיש לחלקו. במעמד דיון בני זוג בחלוקת ההון והרכוש שצברו בזמנם יחד, ולעיתים גם לפני, ניתן לצפות כי יתחילו מחלוקות בנוגע למי זכאי למה מההון וכמובן לגבי אופן חלוקת הנכסים.

 

עורך דין תותח לגירושין | עורך דין תותח לענייני משפחה | עו"ד תותח לענייני משפחה | עורך דין תותח גירושים

4.6/5 - (5 votes)

עורך דין תותח לגירושין

עורך דין תותח לגירושין
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

אימות נוטריון

אימות נוטריון

אימות נוטריון הוא הליך שנדרש במקרים רבים. בדרך כלל אנו מדברים על אימות חתימה נוטריון, אך ישנם

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית היא בעצם הצוואה המוגדרת בחוק בתור צוואה בפני רשות. במאמר זה נסביר בהרחבה על המשמעות

שירותי נוטריון

נוטריון

שירותי נוטריון זה משהו שכל אחד צריך בשלב זה או אחר, והצורך בנוטריון עשוי לפגוש אתכם בצמתים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>