איזה בעיות פותר עורך דין לענייני משפחה

איזה בעיות עורך דין לענייני משפחה יכול לפתור

הדבר הכי משמעותי שיש לנו בחיים זה המשפחה… כל תהליך שקורה במשפחה  הוא אמוציונלי ומלווה ברגשות רבים, לפעמים חיוביים ולפעמים שליליים. במעגל חיי המשפחה אנו נפגשים עם נושאים כמו נישואין, צוואות, ירושות, גירושין, משמורת ילדים, אלימות במשפחה ועוד. כל אחד מנושאים אלו גורם למטוטלת הרגשית של המשפחה לנוע, אם לצד השלילי ואם לצד החיובי.

איזה בעיות פותר עורך דין לענייני משפחה

כאשר מדובר במקרים מצערים כמו גירושין הדברים יכולים לגרום לנזקים ארוכי טווח ולמשברים לילדים וכו', או אם נדבר על נושא טעון כמו צוואות וירושות הן עלולות לגרום לסכסוכים במשפחה עם תופעות לוואי בלתי נשלטות ובלתי צפויות. תיקון של הנזקים הללו לוקחים זמן רב אם בכלל. המכנה המשותף של הבעיות האלו הוא שהם מערערים את העתיד הבטוח של המשחה הקרובה ואת האמון שאמורים בני משפחה לרחוש אחד לשני.

עורך דין משפחה מטפל במקרים כמו צוואות, מזונות, פרידה, תביעת גירשון, תביעות הרחקה ועוד. לעיתים רבות עורך דין לענייני משפחה הוא לא רק המלווה המשפטי של הפרשה, הוא לפעמים גם הופך להיות איש המקצוע העליון שמלווה את המשפחה ומנבט אותם ברגעים הקשים הללו. הוא לפעמים מהווה גם אוזן קשבת ומפנה ומתאם בין היועצים הרגשיים והמטפלים השונים.

בניגוד לרוב הלקוחות שלו, עורך הדין אינו חווה את המקרה בפעם הראשונה בחייו, מהצד של איש המקצוע כמובן. ומה שהכי חשוב הוא שעורך לענייני משפחה מלווה ומתכלל את כל הקשור לצד המשפטי של העניין. אם מדובר בתיק גירושין הוא יעסוק בכל ההיבטים המשפטיים שקשורים לגירושין.

איזה בעיות עורך דין לענייני משפחה יכול לפתור
איזה בעיות עורך דין לענייני משפחה יכול לפתור? עורך דין משפחה מטפל במקרים כמו צוואות, מזונות, פרידה, תביעת גירשון, תביעות הרחקה ועוד

עורך דין שמתמחה בכל נושאי ודיני המשפחה

בין אם מדובר בענייני מזונות הילדים ומזונות האישה, משמורת הילדים, הסכמי ממון ושותפות בין ההורים, הסדרי הראייה, ילדים חטופים, ענייני ידועים בציבור, אימוץ ילדים, אפוטרופסות ועוד. ומכיוון שהאחריות שעל כתפו היא רבה, מומלץ לשכור שירותיו של עורך דין לענייני גירושין ותיק ומנוסה בתחום, בעל ניסיון בתיק הספציפי שאתם נדרשים אליו כרגע. אם זה גירושין ואם ירושות וצוואות.

בכל נושא יש עורכי דין המתמחים ספציפית בנושא זה וכמובן שישנם עורכי דין המתמחים בשני הנושאים גם יחד וגם הניסיון שלהם בשטח הוא משותף לשני הנושאים. בנוסף לכל הנ"ל מומלץ לפנות לעורך דין שמתמחה בגישור גירושין כדי לבחון אופציה של גירושין מתוך גישור. אופציה העדיפה מכל זווית שרק מסתכלים על עניין הגירושין.

ולא רק בגירושין, גם בנושאים כמו צוואות וירושות, גישור והתפשרות עדיפים על פני דיונים ארוכים וממושכים בבתי משפט, סחבת ועוינות שנוצרת בין בני המשפחה הקרובים. זה עדיף הן בטווח המיידי והן לעתיד הרחוק של המשפחה, שלאחר תקופה קצרה הסיכוי שהחיים יחזרו למסלולם מתוך שלווה ושלום בתהליך של גישור, גדול הרבה יותר מאשר הסיכוי לכך בתהליך של התדיינות בבית המשפט לענייני משפחה.

למה מומלץ להתחיל גירושין בהליך גישור

אנו במשרדנו ממליצים קודם כל לנסות לסיים את הסאגה בין הצדדים בהליך של גישור עם ליווי מקצועי של עורך דין ורק אם הצדדים לא יגיעו לעמק השווה הם ייפנו להתדיינות משפטית בבית המשפט עם כל ההשלכות והעלויות הנלוות לכך. וגם אז יהיה זה בעזרת עורך דין מקצועי שמכיר היטב את המערכת.

אנו במשרד עו"ד אייל סייג נותנים יחס חם ומועדף לכל לקוח באשר הוא. יש לנו קודם כל יתרון שאנו משרד בוטיק וככזה, קל לנו לתת שירות אישי ואינטימי לכל לקוח ולקוח. כל אחד מקבל אצלנו את מלוא תשומת הלב והקדשת הזמן הראויה.

משרד בוטיק הוא כזה שכשנכנסים אליו מיד פוגשים את מי שצריך וניגשים ישר ולעניין, בניגוד למשרדי עו"ד גדולים שבהם צריך קודם כל לגשת למזכירה, לפרט בפניה את כל המקרה מתחילתו ועד סופו בכדי שתוכל להפנות את הלקוח לשלוחה המבוקשת… אצלנו זה שונה לגמרי ואישי מאוד. הלקוחות שלנו מקבלים שירות דיסקרטי ואמין. הזכויות שלכם הלקוחות חשובות לנו ונגן עליהם בכל תוקף. אתם מוזמנים כבר עכשיו לתאם פגישה עם עורך הדין אייל סייג.

5/5 - (1 vote)

איזה בעיות פותר עורך דין לענייני משפחה

איזה בעיות פותר עורך דין לענייני משפחה
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

אימות נוטריון

אימות נוטריון

אימות נוטריון הוא הליך שנדרש במקרים רבים. בדרך כלל אנו מדברים על אימות חתימה נוטריון, אך ישנם

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית היא בעצם הצוואה המוגדרת בחוק בתור צוואה בפני רשות. במאמר זה נסביר בהרחבה על המשמעות

שירותי נוטריון

נוטריון

שירותי נוטריון זה משהו שכל אחד צריך בשלב זה או אחר, והצורך בנוטריון עשוי לפגוש אתכם בצמתים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>