עורך דין ירושה

עורך דין ירושה וצוואות

עורך דין ירושה וצוואות מסביר שחשוב לערוך אצל עורך דין לענייני ירושות וצוואות המתמחה בתחום כך שבמידה ויש בעיות בעת מימוש הצוואה ידע להוכיח ולפרט את רצון המנוח ואת תהליך היווצרות הצוואה.

עורך דין ירושה

משפחתינו זה הדבר הכי חשוב מכולם בעולם ועל כן בודאי שבזמן שכול יכול להיות שבר אדיר בחיי המשתתפים מפרידת המנוח. העולם הידוע לנו קורס סביב, העתיד מטיל פחד ואפלולי, מלא בחששות וחוסר ידיעה. אנו מלאי חשש שהשגרה כפי שאנו מכירים בה מתמוטטת, חוסר ידיעה אופף את השגרה והעתיד איננו ברור. בתקופת שינויים מטלטלים שכאלה אנשים פונים לבעל ידע וניסיון לסייע למשפחה לחצות את הגשר שבפניהם. בשביל מרבית האנשים זוהי הפעם הראשונה.

אייל סייג – העו"ד שהוא הרבה יותר מרק עורך דין ירושה

חתימה על מסמך מאת עורך דין צוואה
עורך דין ירושות וצוואות המשלב גישור במצבים מורכבים. יכולת לתמוך ולהוציא את המרב תוך כדי שמירה על יחסי המשפחה

עורך דין וגם בנושאי דיני משפחה, אייל סייג, בעל וותק וניסיון מרובי שנים בתור עורך דין ירושה מחזיק משרד בוטיק בעיר חולון. עוסק בנוסף לנושאים אחרים, גם בגירושין, משמורת על ילדים, מזונות לילדים ומזונות אישה, ילדים שנחטפו, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם אחרי שנקבע פסק דין פירוק, שיתוף ואיזון אמצעים בין חברי משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ועוד נוספים.

בהיותו עורך דין ירושה עם ניסיון, מר סייג מונע בידי שכנוע עמוק ש: “ ירושות וצוואות יש לעשות  בדרכי שלום והבנה שכך התנסות מסובכת וקשה של סכסוך תחסך מהם", ובכך ימנעו פצעים רגשיים שעלולים לקרות כתוצאה מפרוצדורות משפטיות ארוכות, מייגעות ומתישות. הכל תוך כדי שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של המעורבים."

למה לבחור בנו להיות עורך דין ירושות וצוואות

הננו משרד בוטיק המספק שירות אדיב ויחס אישי. אצלנו תרגישו בנוח ולא תלכו לאיבוד בין חדרים, סטז'רים ומתמחים. אצלנו לעולם תהנו משירות אמין, ייחודי ודיסקרטי. אנחנו מתייחסים אל הלקוחות בכבוד ומדברים עימם בגובה עיניים. אנו מייעצים במגוון מקיף של נושאים, ותפגשו עורך דין ירושות וצוואות שיוביל אתכם ביד רבת ניסיון,  בזמן שאנו זמינים ודיסקרטיים, תוך מימוש מלוא זכויותיכם, במשך מלוא התהליך. הכרחי לדעת, כי רק עורך דין ירושות וצוואות מנוסה ומיומן יהיה ביכולתו לצלוח את ההליך המסובך בצורה הטובה ביותר .תמיד לזכור, כי רק ליווי וייעוץ הדוק ע"י עורך דין ירושה וצוואות המנוסה בתחום , יביא לתוצאות הכי טובות, כשלוקחים בחשבון את הנסיבות הספציפיות של כל משפחה באשר היא.

עורך דין ירושה מסביר על נושאי משפחה במדינה שלנו

הרבה פרוצדורות בין בני משפחה מותר להם להיות מוגשים הן לבתי הדין הרבניים והן לבתי משפט לנושאי משפחה. סוגי בתי משפט אלו הם שונים במהותם ופסיקותיהן לפעמים גם לא דומות. כל מקרה לגופו – דבר מה שיש להבין כבר בשלבים הראשוניים הוא לאיזו רשות משתייך המקרה שלכם. סכסוכים משפטיים בלתי נגמרים, כאלה המלווים ביצרים ורגשות, עלולים לצער ולהביא להוצאות מרובות.

אם אתם נמצאים בקונפליקט משפטי,תתייעצו עם עו"ד מומחה בתחום נושאים משפטיים מורכבים וזאת בכדי למנוע התדיינויות משפטיות מתישות וארוכות בבתי המשפט הרבים. המון מחלוקות מסובכות מטופלות ביעילות ובצורה ראויה לאחר שהן מקבלות יעוץ משפטי מקצועי על ידי עורך דין לענייני משפחה מיומן ומנוסה. הרבה פעמים, חיי משפחה יחזרו להיות תקינים ככל האפשר תודות להסכמות שאליהן עורכי דין סייעו להם להגיע. הדבר ניתן גם בתהליך צוואה וגם בתהליך גירושין אפילו כשמדובר על חלוקת רכוש בגירושין , עניין הנוטה להסתבך

עורכי דין ירושות מה קורה בתהליך?

זוג מול מסמך עם עורכי דין צוואות וירושות
עורכי דין צוואות וירושות עם מקצועיות רגישות וניסיון הנדרשים מעורך דין ירושות במעמד זה

כל עורכי דין ירושות מסכימים שבאופן טבעי תהליך מורכב מהרבה בחינות לכל הקשור לאספקט המשפטי והרגשי. בעיקר, מפאת ריבוי התהיות העולות: מי למי וכמה? אם אכן כן, איזה סכום או נכס? מה יוחלט לגבי חלוקת הרכוש והפנסיה? מה לגבי חובות וזכויות של כל אחד ? לקיחת עצת עורך דין ירושה  מנוסה ומומחה  תעזור לפשט את הליך הצוואה והירושה .

עורך דין ירושה וצוואות ממליץ למצוא מוצא מאי הסכמה תוך שמירת כבוד

כאשר מגיעה השעה עלינו להתמודד עם קושי גדול מאוד. מכיוון שהליך זה מתחיל עם עורך דין ירושות וצוואות מבעוד מועד הוא יכול להסתרבל מהרבה בחינות, ועדיף שלא תעברו אותו לבדינו. אם המטרה המרכזית שלנו תוך כדי הליך היא שמירת כבוד בני המשפחה תוך כדי שכל הסיפור מסתיים בהצלחה בתומו, עלינו למצוא עורך דין ירושה  שיוכל לתמוך באינטרסים הפרטיים והכספיים שלנו להביא לכך שחלוקת הרכוש תהיה נכונה ככל שניתן ונאמנה לרצון המנוח. עו"ד שעיסוקו בדיני משפחה ו עורך דין צוואה בפרט , משמש כנציג גם למשפחה. כאשר אנו ניגשים לעורך הדין כדאי לבחור עורך דין ירושה עם ניסיון מרובה ושאחוזי ההצלחה שלו טובים מאוד.

נקודות עיקריות כשבאים לבחור עורך דין ירושות וצוואות

כש ניגשים למלאכת בחירת עורך הדין שיטפל בגירושין או ענייני משפחה אחרים , חשוב לשקול כמה נקודות מרכזיות.
מקצועיות וידע, נכון הוא לקחת עו"ד שמומחיותו זה דיני משפחה ולא  דבר שונה במשפט. ריכוז וידע מקצועי הם אלמנטים מכריעים בתהליך קורע ומעייף כמו זה שאתם עומדים בפניו. היותו של עו"ד שולט בחומר ומאופס תעזור ותקל עליכם. בחירה טובה של עורך דין ירושות וצוואות יסייע לכם לפקס ולהאיץ פרוצדורות ולענות על כל קושיה שעולה אצלכם, מתוך תפיסה רחבה ומעמיקה של כל מה שמטריד אתכם בנושא.

מדברים עם בני אדם, לא תיקים

מומלץ לקחת עורך דין ירושה שרואה אתכם ראשית כל כבני אדם עם רגשות ולא כתיק משפטי. שפה ברורה, ישירה ומובנת זה מקום טוב לנהל כל שיחה, במיוחד אם אתם מדברים על החיים הפרטיים שלכם. האיש מקצוע שבפניכם צריך להכיר ולכבד את המרחב המשפחתי שלכם ולדון איתו באופן כנה, מכבד וישיר. הבנה והתחשבות כלפי הלקוחות הן מעלות חשובות בכל עורך דין הראוי למעמדו.

יש לבחור עורך דין לירושה וצוואה אתו אתם חשים בנוח. עורך דין ירושה

זו היא מעלה נחוצה בבחירת איש מקצוע שמעכשיו ילווה אתכם בכל הנוגע להחלטה הכי כבדה בחייכם. חשוב כי עורך דין ירושה  שבחרתם יגלה מספיק רגישות לסיטואציה המשפחתית המורכבת בה אתם נמצאים, ופי כמה וכמה כשיש ילדים מעורבים גם.
אתם צריכים להרגיש בנוח כאשר אתם משוחחים עם העו"ד שלכם.

מקצוענות וותק

שני הגורמים הללו לעיתים יכריעו בין טר"ש לצל"ש. אתם יוצאים למסע בו אין מקום לטעויות. בודאי התמצאות משפטית של העו"ד הולכת ומעמיקה עם ותק וניסיון והרי שזה בדיוק למה אתם הגעתם אליו מלכתחילה.

גישור יכול לחולל פלאים

עדיפות גדולה תהיה ללכת עם עורך דין ירושה וצוואות שהוא מומחה גם בגישור, ידע זה מעלה את האפשרות לפתרון הקונפליקט לשביעות רצון הצדדים, ב מהירות ויעילות מרבית. עורך דין ירושה שעבר הדרכה מסוימת שהקנתה לו אוריינטציה גישורית מסוגל לנהל הן דיון מעמיק והן גישור בין הצדדים בזמן שהוא חושב מחוץ לקופסא. הידע הזה מוסיף ערך עצום לעו"ד שעימו אתם עובדים.

מתי מתעורר הצורך בשירותיו של עורך דין לענייני ירושות וצוואות?

  • אם ברצונך לערוך צוואה על מנת לממש רצונך ברכושך לאחר מותך
  • בכל הקשור להתנגדות למתן צו ירושה או צו קיום צוואה.
  • הגשת בקשה למתן צו ירושה או קיום צוואה
  • ניהול תיקי עיזבון מסוגיהם השונים.
לכל שאלה בנושאים אלו, צרו קשר למענה ע"י עורך דין המומחה בתחום התקשרו עכשיו.

 

חשוב לערוך צוואה אצל עורך דין בעל ניסיון המתמחה בתחום.

עורך דין ירושה וצוואות
עורך דין ירושה וצוואות עם ניסיון רב בכל מצבי הירושה. מספק שירות מקצועי ורגיש ומטפל במצבי צוואות וירושות כעיקר עיסוקו


החוק הכיר בזכותנו לצוות מה ייעשה בכל הרכוש שצברנו במהלך חיינו לאחר המוות. קיימות על פי חוק ארבע צורות של צוואות, כאשר הצוואה הנפוצה מביניהן היא "צוואה בעדים", לפיה למעשה מגיע המצווה לעורך דין על מנת שזה יסייע לו לערוך צוואה בה הנחיות לעניין גורל רכושו של המצווה לאחר מותו. על צוואה זו להיות מאומתת וחתומה ע"י שני עדים כשפרטיהם מופיעים בסוף כתב הצוואה.

חשוב לציין כי באם אדם בוחר שלא לערוך צוואה (בד"כ לא רצוי), יחולק רכושו לאחר מותו "על פי דין" – על פי פרק שני לחוק הירושה, תשכ"ה-1965 (הוראות ס' 10-17). מדובר על הסדר שרירותי שקבע המחוקק לסוגיית גורל רכושו של הנפטר בהעדרה של צוואה.
לאחר מותו של אדם, נפתחת צוואתו שאז, על מנת לממשה, יש צורך להגיש בקשה למתן צו לקיום צוואה לרשם הירושה במחוז בו התגורר המנוח בטרם מותו. בהעדר צוואה, יש צורך בהגשת צו ירושה.


לעתים, מי מקרוביו של המנוח יתנגדו למתן צו לקיומה של הצוואה (או אף יתנגדו למתן צו ירושה), בד"כ, יחפשו פגם בצוואה אותו ניתן לתקוף, יטענו לאי כשירותו של המנוח לצוות בעת עריכתה של הצוואה, יטענו כי הייתה על המצווה השפעה בלתי הוגנת מצד נהנה ממנה, וכדומה.

עורך דין ירושה  | עורך דין ירושה וצוואות | עורך דין ירושות וצוואות | עורכי דין ירושות | עורך דין ירושה

 

לייעוץ ראשוני: 052-4722755

    לייעוץ חייגו : 052-4722755

    או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    4.3/5 - (3 votes)

    עורך דין ירושה

    עורך דין ירושה
    עורך דין מומחה לגירושין

    אייל סייג, עורך דין משפחה

    בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
    עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

    “גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

    השארת טלפון לקבלת שיחה

    סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

    מאמרים

    אימות נוטריון

    אימות נוטריון

    אימות נוטריון הוא הליך שנדרש במקרים רבים. בדרך כלל אנו מדברים על אימות חתימה נוטריון, אך ישנם

    צוואה נוטריונית

    צוואה נוטריונית

    צוואה נוטריונית היא בעצם הצוואה המוגדרת בחוק בתור צוואה בפני רשות. במאמר זה נסביר בהרחבה על המשמעות

    שירותי נוטריון

    נוטריון

    שירותי נוטריון זה משהו שכל אחד צריך בשלב זה או אחר, והצורך בנוטריון עשוי לפגוש אתכם בצמתים

    קיום צוואה

    צו קיום צוואה

    צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

    הוצאת צו ירושה

    צו ירושה

    צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

    עורך דין משפחה

    עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

    קרא עוד >>

    איך מתגרשים

    איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

    קרא עוד >>

    תחומי עיסוק

    תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

    קרא עוד >>