גישור לקראת גירושין יחזיר לכם את החיים במתנה

גישור לקראת גירושין יחזיר לכם את החיים במתנה

אם אתם בהתלבטות לגבי איך מתחילים הליך גירושין או שכבר החלטתם סופית אך עדיין לא נכנסתם בפועל לתהליך, שימו לב מה אנחנו מציעים לכם – הליך גירושין עם גישור. כלומר שהדברים ייעשו בהסכמה ומבלי להזדקק להתייצב שוב ושוב בבית הדין או בבית המשפט לענייני משפחה. פשוט, חד וחלק. בלי להרוס את עתיד הילדים ובלי לפרק עסקים מצליחים.

גישור לקראת גירושין יחזיר לכם את החיים במתנה

על גירושין מתוך סכסוך נאמר שגם המנצח מפסיד. אבל גישור בגירושין הוא הדרך הטובה ביותר להתגרש בלי סכסוכים ובלי שאף צד יפסיד. באמצעות הגישור תגיעו לפתרון מוסכם שיהיה טוב עבור שניכם ויתחשב בצרכים של כל צד. אז איך זה עובד? המגשר מוציא שפנים מהכובע? ואיך הוא בכלל יכול להרגיע מריבה שהתחילה הרבה לפני שהוא היה כאן? ועוד בזמן קצר יחסית? השאלה מורכבת אך התשובה פשוטה. מגשר שהוא גם עורך דין לענייני משפחה מביא את הצד האובייקטיבי והניטרלי, הוא מקשיב מהצד, בלי לשפוט שום צד ובלי להעביר ביקורת על מעשים שנעשו, אך עם ידע מקצועי גם של מלאכת הגישור והבנת הצרכים של כל צד וגם הידע החוקי.

גישור לקראת גירושין יחזיר לכם את החיים במתנה
גישור מקצועי לקראת גירושין יחזיר לכם את החיים במתנה

גישור משפחתי הדרך הטובה לגירושין

גישור הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר בכל סכסוך שמתגלע בין אנשים. בין אם מדובר בסכסוך בין בני זוג, בין שותפים עסקיים, שכנים בבניין משותף ועוד. החוק בישראל מאפשר לבית המשפט להפנות בני זוג, במקרים מסוימים, להליך גישור ולפתור את הסכסוך מחוץ לבית המשפט. הליכי גישור רבים מתנהלים בהצלחה במשרדנו, ביניהם של זוגות לפני או תוך כדי הליכי גירושין. אנו יכולים לומר ללא כל ספק, כי מניסיוננו זוהי הדרך הטובה ביותר לגירושין לכל הצדדים הנוגעים לדבר. כלומר גם הילדים וגם שני בני הזוג. גירושין שמסתיימים בגישור זה איכות חיים בעיקר בהתחשב כמה עולה עורך דין גירושין.

גישור משפחתי הדרך הטובה לגירושין
גישור משפחתי הוא הדרך הטובה ביותר לגירושין

מה תפקידו של מגשר לענייני משפחה?

כל סכסוך מורכב מטיעונים הגיוניים אך גם מהרבה אמוציות, שנמצאות ברוב המקרים ברקע ולא באופן גלוי. תפקידו של המגשר, לגלות ולנסות להשביע את הצרכים והדחפים האמוציונליים שהביאו את כל צד להתבצר בעמדותיו עד היום. הדברים נכונים לגבי כל וויכוח אך פי 100 במשבר נישואין. לעיתים רבות המשבר נובע מתחושות של עלבון מבן הזוג או מרגשות כעס על רקע משהו שקרה ביניהם. זה יכול להיות משבר כלכלי או בגידה וכו'.

כשאנו מגשרים בין בני זוג שכבר החליטו להתגרש, לא ננסה לפתור את הבעיה, לא ננסה להחזיר את הגלגל אחורה, אלא לסייע לשני בני הזוג להשתמש ברגשותיהם בצורה שתשרת את טובת כל הצדדים לרבות תהליך הגירושין עצמו וכל הנלווה אליו – חלוקת רכוש, משמורת הילדים, מזונות ועוד. מה שבטוח, זה יותר זול משכר טרחה עורך דין גירושין.

מה תפקידו של מגשר לענייני משפחה?
תפקידו של מגשר לענייני משפחה לסייע לתיעול הרגשות

האם מגשר בדיני משפחה יכול להעיד בבית המשפט?

  • בני זוג שעומדים בפני גירושין חוששים שההחלטות תהיינה של המגשר ולא החלטות עצמאיות. כלומר שהוא 'יכניס להם לפה' את ההחלטה והם יחתמו ויפעלו על פיה מחוסר ברירה. התשובה לכך היא שאי התערבות בקבלת ההחלטות העצמאיות היא מעקרונות הגישור. ולהיפך, המהות של הגישור הוא שכל צד יקבל ביטוי מלא לרצונות, למחשבות ולחששות שלו ולהציע לצדדים פתרון מלא, לשביעות רצונם המלאה.
  • חשש נוסף, הוא מפני כישלון הליך הגישור ולאחר שהצדדים חושפים בפניו את כל הנתונים האישיים והדיסקרטיים עלול המגשר להעיד בבית המשפט או בבית הדין לרעת אחד הצדדים. התשובה לכך היא שהמחוקק נתן את הדעת גם לבעיה זו ואסר על מגשר להעיד בבית המשפט בעניין תיק שהתנהל אצלו.
  • כמו כן, יש החוששים מביטול הסכם גירושין שנחתם בפני מגשר. בעניין הזה החוק ברור. ברגע ששני הצדדים חותמים על הבוררות, כל החלטה מחייבת את שניהם מבחינה חוקית.

צרו אתנו קשר אם תרצו לברר כמה עולה עורך דין ומגשר בדיני משפחה.

האם מגשר בדיני משפחה יכול להעיד בבית המשפט?
האם מגשר בדיני משפחה יכול להעיד בבית המשפט? (אילוסטרציה)

 

5/5 - (2 votes)

גישור לקראת גירושין יחזיר לכם את החיים במתנה

גישור לקראת גירושין יחזיר לכם את החיים במתנה
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

אימות נוטריון

אימות נוטריון

אימות נוטריון הוא הליך שנדרש במקרים רבים. בדרך כלל אנו מדברים על אימות חתימה נוטריון, אך ישנם

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית היא בעצם הצוואה המוגדרת בחוק בתור צוואה בפני רשות. במאמר זה נסביר בהרחבה על המשמעות

שירותי נוטריון

נוטריון

שירותי נוטריון זה משהו שכל אחד צריך בשלב זה או אחר, והצורך בנוטריון עשוי לפגוש אתכם בצמתים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>