מה המקרים שבהם פונים לעורך דין לענייני משפחה

באלו מקרים פונים לעורך דין לענייני משפחה

 

כינון של יחסים הדדיים בין בני זוג או פירוקם הם בעלי משמעות רחבה. עורך דין לענייני משפחה עוסק בכל העניינים שסביב כינון היחסים הזה ופירוקם. אם זה ידועים בציבור, נישואין, גירושין, גישור לקראת גירושין ועוד. כמו כן עורך דין לענייני משפחה עוסק בכל מה שקשור למעגל החיים של האדם, קרי צוואות, ירושות, עיזבונות, אפוטרופסות, משמורת, מזונות אישה וילדים ועוד ועוד.

מה המקרים שבהם פונים לעורך דין לענייני משפחה

בין הנושאים הקשורים לתחומי המשפחה הם ייפוי כוח מתמשך, הסכמי ממון בין בני זוג. ולאור רגישות הדברים בדרך כלל, ראוי שהליכים הנוגעים לתחומים אלו ינוהלו על ידי עורך דין בעל רגישות גבוהה, שיכול לרדת לפרטים הקטנים ביעילות וברגישות. בשורות הבאות תקראו מה צריך לדעת כשפונים לעורך דין לענייני משפחה.

בכל משפחה ומשפחה מתעוררים חילוקי דעות בין השותפים לתא המשפחתי. רוב חילוקי הדעות נפתרות מאליהן בגלל האינטרס המשותף של שני הצדדים, או לפחות אינן מובילות לפיצוץ בין הצדדים. אולם לעיתים נקלעים שני הצדדים בוויכוח לגל עכור שעל פניו בלתי ניתן לפתור אותו ללא התערבות של גורם חיצוני מקצועי (ולאו דווקא בין בני זוג, זה יכול להיות בין הורים לילדיהם, בין אחים וכו').

וכמו שאומר המשפט הידוע: זה יכול להופיע אפילו במשפחות הכי טובות. ומניסיוננו ניתן לומר שזה קורה דווקא במשפחות הכי טובות, מכיוון שבדרך כלל הוויכוחים הנוטים להגיע לכדי פיצוץ הם ויכוחים על רקע כספי כלשהו, וכשיש כסף, יש על מה להתווכח… ו'פיצוץ' הכוונה שהצדדים מתקשים לתקשר ביניהם או אינם מנהלים בכלל דו שיח נורמלי אחד עם השני (כדאי לכם לקרוא גם על – איך מתגרשים ברוח טובה).

באלו מקרים פונים לעורך דין לענייני משפחה
באלו מקרים פונים לעורך דין לענייני משפחה

תפקידו של עורך דין לענייני משפחה

תפקידו של עורך דין לענייני משפחה בוויכוחים ומריבות המתגלעות במשפחה הוא בראש ובראשונה לייצג את הלקוח שלו ולהבין מה הלקוח מצפה ממנו. כלומר, אם למשל מדובר בסכסוך בין בעל לאשתו, השאלה הראשונה היא האם הצד שהוא מייצג רוצה ללכת לכיוון של גישור ולהמשיך לחיות יחד עם בן הזוג, או לחילופין הוא רוצה בכל מקרה ללכת להליכי גירושין, כשגם כאן יש כמה אופציות:

יש אפשרות של גירושין מתוך גישור ובהסכמה, כשכל ההיבט הכספי וכל שאר ההיבטים, כגון משמורת הילדים וכו', מנוהלים בידי עורך הדין באופן מקצועי. או שלעיתים הקרע כל כך עמוק, והתיק חייב להתנהל בהליך גירושין סטנדרטי ברבנות, תוך ייצוג וליווי משפטי של עורך הדין. (כשכמובן עורך הדין יכול ואף מצופה ממנו להציע את הכיוון שלו מהראייה המקצועית האובייקטיבית שלו). כמו כן עורך הדין ידריך את הלקוח לגבי הצעדים המקדימים להחלטה להתגרש.

זוהי דוגמה אחת מני רבות של האופציות שעורך הדין מציע ללקוחו, אך ישנם גם את תחומי הצוואות, ייפוי כוח וכו' שגם שם באופן דומה ייצג עורך הדין את הלקוח שלו וילווה אותו מבחינה משפטית מקצועית וכחלק עיקרי מהליווי המשפטי עליו להגן על זכויותיו של הלקוח שלו, שלו ייפגעו על ידי הצד שכנגד.

עריכת דין עם התמחות בדיני משפחה

עורך דין לענייני משפחה הוא בעל הסמכה לעריכת דין עם התמחות בדיני משפחה. ומשכך הוא מסוגל לתת ייצוג, הכוונה, ליווי משפטי וייעוץ מקצועי באופן הטוב ביותר והממוקד ביותר בתחומים אלו. בכל מה שקשור ליחסים בין בני זוג, להורות, לאפוטרופסות ולפטירה.

במשרדנו, אנו עוסקים במקצועיות וביעילות בכל ההיבטים הנוגעים לענייני משפחה. הן בליווי וייעוץ משפטי במסדרונות בתי המשפט או הרבנות והן בסיוע משפטי לפני שמתגלעים ויכוחים. כגון חתימת הסכמי ממון בין נשואים או בין ידועים בציבור, ניסוח צוואות והפקדתן אצל הרשם ועוד. סוגי התיקים שאנו מטפלים ביום הם מגוונים ורחבים.

אנו מסייעים לזוגות לערוך הסכמי קדם נישואין וכן לנהל גירושין באמצעות גישור טרם גירושין ועוד. כמו כן, אנו מנהלים ביעילות תיקי גירושין סטנדרטיים שבהן אנו מייצגים את אחד הצדדים בוויכוחים לגבי חלוקת הרכוש המשותף, לגבי משמורת הילדים, הסדרי הראייה, המזונות שמירה על זכויות גירושין של הלקוח ועוד. כל זאת תוך שמירה מרבית על זכויות הלקוח מול בעל הדין שכנגדו ובכלל. כמו כן, יש לנו ניסיון בתיקי אלימות במשפחה, בניהול הסכמי אימוץ וכל מה שנאמר לעיל. אתם מוזמנים לתאם עמנו כבר עכשיו פגישה ולהתחיל לראות את האור.

5/5 - (1 vote)

מה המקרים שבהם פונים לעורך דין לענייני משפחה

מה המקרים שבהם פונים לעורך דין לענייני משפחה
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

אימות נוטריון

אימות נוטריון

אימות נוטריון הוא הליך שנדרש במקרים רבים. בדרך כלל אנו מדברים על אימות חתימה נוטריון, אך ישנם

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית היא בעצם הצוואה המוגדרת בחוק בתור צוואה בפני רשות. במאמר זה נסביר בהרחבה על המשמעות

שירותי נוטריון

נוטריון

שירותי נוטריון זה משהו שכל אחד צריך בשלב זה או אחר, והצורך בנוטריון עשוי לפגוש אתכם בצמתים

קיום צוואה

צו קיום צוואה

צו קיום צוואה הוא המסמך המשפטי המאפשר לנו לממש את הכתוב בצוואה ולתת לה תוקף חוקי. מסמך

הוצאת צו ירושה

צו ירושה

צו ירושה הוא אחד המסמכים המשפטיים החשובים שיש להשיג לאחר מותו של אדם. בקשה לצו ירושה היא

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>

ייעוץ גירושין

ייעוץ גירושין ממש חשוב ומומלץ! המשפחה המיידית שלנו הם האנשים שהכי משמעותיים בשבילינו מכולם בחיים האלה אז מובן

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>